rsun Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Må ha blendingsgardiner til vinduer i hjemmekino-stuen. Er det noen som selger slikt? Regner med at ikke sorte gardiner på Princess hjelper. :-) Endret 16. august 2015 av Hårek Emnetittel "Gardin" var for dårlig Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ikea har. Søk etter tupplur. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Ikea har, men de har mål som ikke alltid gjøre at de blender godt nok. Jeg valgte å kjøpe i fra gardinshoppen.no Der fikk jeg de laget på mål, slik at de skikkelig inne i vinduene, med minimalt på hver side. Ble veldig bra. Jeg valgte å gå for sorte, men de har også andre farger og mønstre som også blender. De er litt dyrere enn Ikea sine, men slipper noen ekstra cm med lys inn på hver side av gardinen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Hvis det er snakk om rullegardin så er det bare å kjøpe en som er noen cm for lang, og så skjære den ned til riktig størrelse. Du trenger bare en baufil, saks og måleverktøy. Følger som regel med instruksjoner på hvordan det skal gjøres til og med... Blir litt billigere enn å få spesiallaget til ditt vindu. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Takk for tips! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Svarte gardiner suger om man har dem på solsiden av huset. Fungerer som varmeovner på sommeren og gjør det ekstra varmt inne. Noen som er hvite på ene siden og svarte på den andre kan sikkert hjelpe. Men nå er jo sommeren snart over forsåvidt. Lenke til kommentar
WPX Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Har du Velux-vinduer, er det bare å kjøpe blendingsgardiner fra nettsidene deres. De er dyre, men det beste du får tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå