Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Så vakkert.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Flotte utsiktsbilder der steingale meg nok velger V2, men foreslår et ørlite bånnkutt slik at småsteinene akkurat på nedre ramme forsvinner og ramma skjærer reint i berget. Flott dybdeskarphet og lys gir gode farger og detaljer. Fint du plasserte steinen omtrent i det gyldne snitt til venstre selv om den da havner omtrent midt i fjorden. Roar 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ja, veldig vakkert. Foretrekker også v2. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Flotte utsiktsbilder der steingale meg nok velger V2, men foreslår et ørlite bånnkutt slik at småsteinene akkurat på nedre ramme forsvinner og ramma skjærer reint i berget. Flott dybdeskarphet og lys gir gode farger og detaljer. Fint du plasserte steinen omtrent i det gyldne snitt til venstre selv om den da havner omtrent midt i fjorden. Roar Hei Roar! Hyggelig med fin kommentar fra deg i dag, og du har helt rett i et bånnkutt, det hadde ryddet opp litt. Kanskje legger jeg ut noen fine steintrapper lagt av sherpaer fra Nepal i morgen, til ære for deg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Ja, veldig vakkert. Foretrekker også v2. Tusen takk for fin kommentar Erik! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Flotte bilder fra flott natur! V2 for meg også.. - Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Flotte bilder fra flott natur! V2 for meg også.. - Fredrik Thank you Fredrik! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Praktfull natur du kommer opp med her! Meget innbydende; kjenner kroppen lengter etter tur i mer kuperte omgivelser enn bymarka her sør. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Praktfull natur du kommer opp med her! Meget innbydende; kjenner kroppen lengter etter tur i mer kuperte omgivelser enn bymarka her sør. Ja, motbakker er vi gode på her på sunnmøre.. Du får ta deg en tur hit, jeg har mange tips! (..ups...disse bildene er fra Romsdalen..viktig detalj..) Godt med motbakker der også. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Flotte bilder alle tre, men med V2 som en liten favoritt. Når du må slite litt for å nå målet, noe som er helt sikkert her, så føles belønningen av å kunne betrakte det fenomenale utsikten enda bedre. (Dårlig norsk, men du forstår vel det jeg mener) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Nydelige naturbilder ! hilsen Torhild 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Flotte bilder alle tre, men med V2 som en liten favoritt. Når du må slite litt for å nå målet, noe som er helt sikkert her, så føles belønningen av å kunne betrakte det fenomenale utsikten enda bedre. (Dårlig norsk, men du forstår vel det jeg mener) Vennlig hilsen Ragnar Ja, forstår definitivt hva du mener! det blir ikke helt det samme når man tar taubane eller bil for å komme på toppen nei. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Nydelige naturbilder ! hilsen Torhild Tusen takk Torhild! Det er myyye bedre i virkeligheten. Vanskelig å få dette storslagne landskapet inn på en liten firkant. Skulle tatt et panoramabilde! Det glemte jeg!....må nok en tur til.. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Du har helt rett Helene, her er det mye vakker natur og like vakre er bildene dine også. V1 synes jeg best om med den fantastiske utsikten, fine beskjæringen, de fine fargene og den gode dybden. Personene i bildet gir susen. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Du har helt rett Helene, her er det mye vakker natur og like vakre er bildene dine også. V1 synes jeg best om med den fantastiske utsikten, fine beskjæringen, de fine fargene og den gode dybden. Personene i bildet gir susen. Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn, det var hyggelig å høre! Jeg er glad jeg bor sånn til at jeg har fjord og fjell rundt meg, det er godt å sette øynene på. Augekvil som det heter. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Så vakkert Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Så vakkert Hilsen Leif Tusen takk Leif! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Tre flotte landskap/utsiktsbilder fra deg i dag. Ja for et vakkert land vi lever i. Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Tre flotte landskap/utsiktsbilder fra deg i dag. Ja for et vakkert land vi lever i. Hilsen Tove Hei Tove! Tusen takk En må vel veksle på litt, det kan vel bli litt mye Cuba tenker jeg. Folk må ikke gå lei heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Flotte bilder , jeg går for v1 med den spektakulære utsikten. Fin komposisjon. Det er denne utsikten som er belønningen for turen opp . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg