Gå til innhold

big balls.2 versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slett ikke "Big balls in cowtown" jfr. ei låt av countrygruppa "Asleep at the Wheel" fra Texas tror jeg de er med en diger vokalist på et par meter. Var på en konsert med dem i Oslo for en del år siden.

Litt på siden dette, men tittelen ga bare litt assosiasjoner.

Tror jeg velger V1 her selv om jeg ikke er helt sikker på om midtstilling er det beste. Tror jeg ville kutta midtveis mellom "kula" til høyre og bildekant. For formatet skyld kunne du gjøre det samme oppe før "kuvending" dvs. speilvende vannrett for å få mest luft mot høyre. Hvis du heller vil legge til litt på motsatt side av første kuttet kan du sløyfe det oppe,.

Når det gjelder V2 så tenker jeg et kutt så hele den halve til høyre forsvinner.. At du skjærer litt i den hele da gjør ingenting. Deretter snu den som med V1.

Bare noen ideer jeg fikk ved å studere bildene, men som du kan prøve ut hvis du gidder eller bare glemme det.

Roar

Lenke til kommentar

takk for kommentar. ja tittelen kom igrunn til meg også fra det musikalske men dog i en annen sjanger.

I min mc tid så hadde vi en del konserter med en norsk gruppe som het big balls. De spite musikk av ac/dc og var dyktige til det. jeg skal teste ut ideene.

ja sant det Ragnar, veldig ofte man trenger å se bildene i full størrelse

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...