Gjest member-296438 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Frk. Diva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Vinkelen på ansiktet løfter frem et veslevoksent utrykk med stor grad av tro på tilværelsen, om ikke annet så i hvert fall på far og mor : ) Liker dette . mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Ser jamenimeg ut som et par solbriller med jentehode på for så stor er jo den svarte "kamuflasjen". Men slik er'e jo blitt. Foreldre kjøper moteklær til babyer. Ikke barnas feil, men sender kanskje noen feil signaler. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Kan jo se ut som søster og bror, når en ser på forrige portrettbildet ditt. Men fine og uttrykksfulle er de begge to, denne kanskje noe mer drømmende i blikket. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Gud hjelpe meg for et skjønt bilde! Ho er nok en liten håndfull for sine foreldre denne tjella der kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Takker for kommentarer på vår lille Diva, som er mer enn en håndfull, men på en sjarmerende måte. Når det gjelder og stase seg opp, vet hun utmerket selv hvordan ting skal være, selv om kanskje ikke alt står i stil til hverandre:-) @Kneppen, så er jeg rykende enig, men denne lille frøkna har et lite handikap i så måte. Bestemor jobber i byens beste klesbutikk for barn.... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Lynende skarpt og nært bilde Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Lynende skarpt og nært bilde Takker Gro:-) Har endelig fått barnebarna til byen, så nå har gamlefar fått favnen mer enn full...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg