Svar Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 hei Noen som vet hvor man kan få tak i løs steinull?Trenger som gromedium for planter og skal da fylle en liten rund potte. Finnes steinull bare som store kuber eller isolasjonsplater. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) TS. Tror ikke du får kjøpt løs steinull, selv om spessialfirmaer benytter det. Trolig kjøper de direket fra fabrikk og etter avtale. Men jeg forstår ikke hvorfor du ønsker å bruke dette, som et gromedium. Det gror ikke i kun steinull. Det er jo stein! Vet ikke hva du skal dyrke, men hvorfor bruker du ikke det tradisjonelle? Endret 16. august 2015 av Friluftskar Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 I søppelkontainer på byggeplass hvor de bruker det.. Eller her for små... 1 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Friluftskar: Driver med hobby hydroponic, og da er steinull fint Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Eg hadde tatt kontakt med min lokale byggmester/tømrer/entrepenør for å spørre om eg hadde fått kjøpe avkapp av steinull. Ofte er dei flinke til å bruke opp alt, men det blir også ein del mindre restar når dei skjærer ut plass til bjelker og rør som skal gå gjennom mattene med steinull. Dette er omtrent perfekt størrelse for ditt formål, og dette er restar som normalt sett går rett i kontaineren. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå