Edstro Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Hei. Har en Iphone4S som var trofast, helt til idag på bussen. Den frøs og gikk av. Så slo den seg på igien og viste først eplelogoen og deretter et bilde med kabel og itunes logo, dvs at jeg må koble den til itunes. Jeg koblet til iphonen til datamaskien og det kom opp at jeg måtte oppgradere eller gjennopprette telefonen for å kunne bruke den igjen. Oppgraderingsalternative kom det ingen vei med. Når jeg trykker gjennoprett, så lastet den ned programvaren. Deretter startet installeringen og telefonen tok en reset. Eple logoen viste på skjermen samtidig som det gikk en hvit linje under som beveget seg (altså telefonen var gjennopprettingsprosess. Itunes på maskinen jobbet også og alt så ut til å gå bra. Når itunes kommer til punktet "gjennopretter iphone firmware" så stopper det opp og kommer feilmelding: iphone enheten "iphone" kunne ikke jgennopprettes. Det oppsto en ukjent feil (29). På apple sine sider står det på feilkode 29, at jeg skal sjekke hardware, deaktivere sikkerhetsprogramer (antivirus bla.) o.l. Dette har jeg prøvd. Jeg har også prøv forskjellige usb porter, kabler og maskiner. Dog har jeg ikke prøvd gjennoppretting via MAC maskin, da jeg ikke har dette. Spørsmålet mitt er hvordan jeg fikser dette? Hva er galt? Trenger jeg en Mac å gjøre det på? Hvorfor blir jeg stoppet mitt under gjennopprettingen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Det er mye mulig telefonen bare har gjort sitt og nå kaster inn håndkle. Har du testet med forskjellige kabler og maskiner, bruker siste versjon av iTunes, så er det mest sannsynligvis ikke noe mer å gjøre. (PS: iTunes er ikke lengre kompatibelt med Windows XP, om det er det du sitter på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå