Roar Kneppen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Portrett av en veiarbeider. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Et fint portrett Roar! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Flott bilde av denne eksotiske veiarbeideren. Synes du løser portrett oppgaven fint jeg da:-) Her ser vi et menneske som gjør et ærlig stykke arbeid, antageligvis lavstatus og dårlig betalt, for å brødfø sin familie. Nesten litt vanskelig og se for seg denne spe kvinnen bære stein på stein. Når en får høre om hvordan disse menneskene må slite, så tror jeg veiarbeiderne her hjemme ikke har mye og klage over, der de sitter tørt og godt i sine maskiner. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Et sterkt portrett, der ansiktsuttrykk og hånden som vender opp langs brystet blir fortellende - topp klasse. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Veldig flott bilde Roar! Veldig flott! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Et bilde som sier mye ... med fine skarpe detaljer hilsen Torhild Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Står ikke noe tilbake for andre portretter, dette! Meget bra, vil jeg si! Og spesielt, siden det er med å formidle en "historie"! Portrett med "mening"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg