Emilistheking Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Noen som vet hvordan man åpner oppgavevisningen (windows merke) på windows 10. Jeg får ikke åpna den eller noen andre ikoner på oppgavelinen bortsett fra program jeg har festet selv.Legger ved et bilde, det som er market med hvite prikker og streker kan jeg ikke åpne lengertakk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Alt er som tidligere - man klikker på ikonene. Du kan også bruke Windows-tasten for å åpne startmenyen. Kan du eventuelt ha et program installert som modifiserer oppgavelinjen - det kan være en forklaring. Lenke til kommentar
Emilistheking Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Alt er som tidligere - man klikker på ikonene. Du kan også bruke Windows-tasten for å åpne startmenyen. Kan du eventuelt ha et program installert som modifiserer oppgavelinjen - det kan være en forklaring. Er det en måte og få skjekket dette på? :S Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Sjekke hvilke programmer som er installert og se om det er noen der man lurer på. Trykk Windows-tasten, velg Innstillinger (tror det er det på norsk - jeg bruker bare engelsk Windows). Velg System i neste og så Apps & .... Let i lista om det er noe du synes er rart. Regner med at du har oppgradert - fra hvilken tidligere versjon. Kan du høyreklikke på oppgavelinja og få opp en meny. Lenke til kommentar
Emilistheking Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Sjekke hvilke programmer som er installert og se om det er noen der man lurer på. Trykk Windows-tasten, velg Innstillinger (tror det er det på norsk - jeg bruker bare engelsk Windows). Velg System i neste og så Apps & .... Let i lista om det er noe du synes er rart. Regner med at du har oppgradert - fra hvilken tidligere versjon. Kan du høyreklikke på oppgavelinja og få opp en meny. Problemet er at når jeg trykker på windowsknappen skjer det ingen ting, det funker heller ikke og trykke med musa... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Da får vi prøve med å starte opp i safe mode, eventuelt bruke repair. Da det er omfattende å forklare - så linker jeg bare til info. http://www.7tutorials.com/4-ways-boot-safe-mode-windows-10 Trolig må du bruke metode 2 fra logg inn skjermen. 1 Lenke til kommentar
Vatto Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Sjekke hvilke programmer som er installert og se om det er noen der man lurer på. Trykk Windows-tasten, velg Innstillinger (tror det er det på norsk - jeg bruker bare engelsk Windows). Velg System i neste og så Apps & .... Let i lista om det er noe du synes er rart. Regner med at du har oppgradert - fra hvilken tidligere versjon. Kan du høyreklikke på oppgavelinja og få opp en meny. Problemet er at når jeg trykker på windowsknappen skjer det ingen ting, det funker heller ikke og trykke med musa... Har du slått av Windows-Brannmur`? har vært borti at den slutter å virke etter du har slått av brannmur :s 1 Lenke til kommentar
Emilistheking Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Sjekke hvilke programmer som er installert og se om det er noen der man lurer på. Trykk Windows-tasten, velg Innstillinger (tror det er det på norsk - jeg bruker bare engelsk Windows). Velg System i neste og så Apps & .... Let i lista om det er noe du synes er rart. Regner med at du har oppgradert - fra hvilken tidligere versjon. Kan du høyreklikke på oppgavelinja og få opp en meny. Problemet er at når jeg trykker på windowsknappen skjer det ingen ting, det funker heller ikke og trykke med musa... Har du slått av Windows-Brannmur`? har vært borti at den slutter å virke etter du har slått av brannmur :s Brannmuren er på så det er ikke det Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Dette skjedde faktisk hos meg i dag. Restart fikset biffen hos meg. Har sony vaio, tror den er ikke helt stabil med win 10, blåskerm ved start av og til Lenke til kommentar
Emilistheking Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 (endret) Dette skjedde faktisk hos meg i dag. Restart fikset biffen hos meg. Har sony vaio, tror den er ikke helt stabil med win 10, blåskerm ved start av og til Har prøvd og restarte pcen mange ganger, men får det bare ikke til... Endret 24. august 2015 av Emilistheking Lenke til kommentar
Lemie Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Er flere med dine problemer: http://www.tenforums.com/general-discussion/12321-taskbar-start-button-not-working.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå