Gå til innhold

Autoclicker programm som kun trykker når du holder en knapp nede ?

Anbefalte innlegg

Jeg vet det finnes hundrevis av Auto-Clicker programm der ute men jeg trenger et simpelt lite programm som kun "Auto-klikker" når jeg holder en knapp nede ( helst mulighet for og velge knapp selv )

Jeg vil ikke ha en togle funksjon men en som automatisk trykker X antall ganger mens knappen blir holdt nede.

For eks. Om jeg holder nede space så vil det bli trykket X antall ganger med venstre museknapp der jeg holder pilen.

noen som vet om et programm som gjør dette ? Stort sett de jeg finner har bare togle funksjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Autohotkey.

Jeg vil ikke ha en togle funksjon men en som automatisk trykker X antall ganger mens knappen blir holdt nede.

Her må du bestemme deg for virkemåte. Er det antall ganger eller er det hvor lenge du holder knappen nede?

Holder det med enkel redirecting av mellomromsknappen? Dvs klikkehastigheten tilsvarer repetisjonshastigheten til tastaturet

Lenke til kommentar

Autohotkey.

Her må du bestemme deg for virkemåte. Er det antall ganger eller er det hvor lenge du holder knappen nede?

Holder det med enkel redirecting av mellomromsknappen? Dvs klikkehastigheten tilsvarer repetisjonshastigheten til tastaturet

Det var dårlig formulert av meg, jeg ville at den skulle trykke X antall ganger i sekundet når jeg holder en knapp nede. Men jeg fant igjen det programmet jeg trengte. Fastclicker het det.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...