Eriksendrul Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg vet det finnes hundrevis av Auto-Clicker programm der ute men jeg trenger et simpelt lite programm som kun "Auto-klikker" når jeg holder en knapp nede ( helst mulighet for og velge knapp selv ) Jeg vil ikke ha en togle funksjon men en som automatisk trykker X antall ganger mens knappen blir holdt nede. For eks. Om jeg holder nede space så vil det bli trykket X antall ganger med venstre museknapp der jeg holder pilen. noen som vet om et programm som gjør dette ? Stort sett de jeg finner har bare togle funksjon. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Autohotkey. Jeg vil ikke ha en togle funksjon men en som automatisk trykker X antall ganger mens knappen blir holdt nede. Her må du bestemme deg for virkemåte. Er det antall ganger eller er det hvor lenge du holder knappen nede? Holder det med enkel redirecting av mellomromsknappen? Dvs klikkehastigheten tilsvarer repetisjonshastigheten til tastaturet Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. august 2015 Forfatter Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Autohotkey. Jeg vil ikke ha en togle funksjon men en som automatisk trykker X antall ganger mens knappen blir holdt nede. Her må du bestemme deg for virkemåte. Er det antall ganger eller er det hvor lenge du holder knappen nede? Holder det med enkel redirecting av mellomromsknappen? Dvs klikkehastigheten tilsvarer repetisjonshastigheten til tastaturet Det var dårlig formulert av meg, jeg ville at den skulle trykke X antall ganger i sekundet når jeg holder en knapp nede. Men jeg fant igjen det programmet jeg trengte. Fastclicker het det. Endret 18. august 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå