Testkise Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har kjøpt og installert et Topcom Skyracer PCMCIA-kort i min bærbare. På skolen har vi trådløst nettverk. Kortet og maskinen ser ut til å fungere sammen, men i monitoren får jeg bare opp "Not connected to Network". Jeg trenger vel ikke å foreta andre endringer i nettverksoppsett, gjør jeg? Har ikke gjort annet enn å installere driverne. Hjemme har jeg bredbånd, så der er nettverksoppsett på maskinen fra før... Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvilket operativsystem kjører du? På min PC (XP pro) velger jeg "Vis tilgjengelige trådløse nettverk" ved å høyreklikke på nettverksikonet i traymenyen. Her må du velge det aktuelle nettverket på skolen. Hvis nettverket er kryptert må du ha nøkkelen (koden). Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Kjører XP pro. Nettverket er ikke kryptert. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Er det satt opp med godkjenning på hardwarenivå, da? (MAC adresser) -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå