Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppkoblingsproblemer med ADSL

Anbefalte innlegg

Hadde installatør hjemme hos meg på fredag som installerte ADSL hos meg.. Installatør var fra Bravida, og ADSLen er i gjennom Bluecom. Problemet er at etter at installatøren hadde vert her så var det "to faste lys" på (alcatel)modemet, og jeg fikk tilgang til internett og alt funket flott... Men omlag 10 minutter senere så var det ikke noe respons fra internettet lenger, og linesync blinker en stund, så slutter den å blinke, så begynner det å være litt aktivitet ut og inn mot internett og etter omlag 15sekunder med fast lys så begynner den å blinke igjen. Har testa alle kabler og skiftet dem, men hva kan være galt?

Spør her p.g.a at det er sikkert flere som har peiling her enn inne hos telenor :smile:

Andre som har opplevd det samme? Hva var feilen?

Telenor sier at linjen er i orden, og montøren sier at alt som ble lagt opp er i orden, så hva i granskauen er galt da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ring dem på nytt! Er ofte man får to forskjellige svar av to forskjellige personer!

Jeg skulle ha en hastighetsendring på mitt abo fra 384 til 1024kbit/sek. Dem sa det skulle være i orden dagen etter, men det var det ikke. Jeg ringte og dem sa dem hadde en feil hos seg og de skulle ta jobben min seinere den dagen. Ingen ting skjedde. Jeg ringte igjen dagen etterpå for internett gikk fortsatt seint, men dem sa hastigheten hadde blitt forandret klokken 14:00 forrige dag. Men neida! jeg ringte en teknikker og han sa at hastigheten fortsatt stod på 384kbps. Han bytta hastighet så vips hadde jeg over 100kB/sek :smile:

ble rotete gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...