Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Nå. Nå? Nå! Nå, før disken crasher. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Den ENE gangen jeg har hatt bruk for backup hadde jeg endelig somla meg til å ta backup tre dager i forveien. Etter årevis hvor jeg tenkte "Meh. Går sikkert bra." Og det går bra. Helt til det ikke gjør det lenger. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Har automatisk backup tre ganger i uken, tenker det holder. Med mindre backup diskene kræsjer da. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jesus saves, God takes backup 1 Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg bruker backup med WindowsImageBackup, ukentlig backup. For bare ei uke siden fikk jeg noe korrupsjon på SSD-en pga mislykket oppdatering av en driver med påfølgende plutselig avslutning av systemet. Greide ikke å ordne det på noen annen måte enn å legge inn image. Ville ikke tapt dokumenter og bilder da det så ut til å bare være filer i fob med usb3 driveren som ble korrupt slik at jeg ikke fikk hverken avinstalert eller installert korrekt driver. Men jeg måtte ha tatt en full reinstall, og med en zillion programmer så hadde det tatt en hel dag minst. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Har automatisk backup tre ganger i uken, tenker det holder. Med mindre backup diskene kræsjer da. Hva slags backupløsning har du? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg bruker TeraByte Image for Windows som tar backup 3 ganger i uken.To ganger av system diskene og en gang av lagringsdiskene. Kjører det på 2 PC'er, backup er på en server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå