IngvaldNordland Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 SchlossBellevue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Eksemplarisk komp i et gjennkjennede bilde. Som alltid, godt levert:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Symmetrisk og flott bilde! Me like! Hilsen Tove Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Eksemplarisk komp i et gjennkjennede bilde. Som alltid, godt levert:-) Takk skal du ha P : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Symmetrisk og flott bilde! Me like! Hilsen Tove Mange takk Tove. Det ble en halv busk på hver side ; ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Et flott bilde dette hvor du har fått til en fin etterbehandling med de noe grønnlige fargetonene, god skarphet. Etter min mening kunne du kanskje skåret bilde en liten cm ned for muren. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Enkel og grei komp rett på som kanskje mest blir å reine som en dokumentasjon av et flott bygg - nærmest et slått. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Symmetrisk og flott utsnitt som får fram det elegante i bygningene. Som Torbjørn fremfører ville jeg kuttet litt i bunn, men det forringer ikke det gode inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Et flott bilde dette hvor du har fått til en fin etterbehandling med de noe grønnlige fargetonene, god skarphet. Etter min mening kunne du kanskje skåret bilde en liten cm ned for muren. Mvh Torbjørn Mange takk for den Torbjørn. Ja, Du har et poeng der : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Enkel og grei komp rett på som kanskje mest blir å reine som en dokumentasjon av et flott bygg - nærmest et slått. Roar Ja. det kan du si, og da blir man lett stemt i det symmetriske hjørnet : ) Takk skal du ha Roar. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Symmetrisk og flott utsnitt som får fram det elegante i bygningene. Som Torbjørn fremfører ville jeg kuttet litt i bunn, men det forringer ikke det gode inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar Takker igjen Ragnar. Jeg er på ingen måte uenig der : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Flott komponert arkitekturbilde med den karakteristiske etterbehandlingen som passer godt her. Liker det som det er uten noe kutt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg