Ragnar115 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Har klart å knuse min Note 2 og nå vil den heller ikkje lade lengre, så tenker å bytte den ut med ein ny telefon. Er ikkje veldig intressert i telefoner i 6000-7000 klassen. Kunne tenkt meg ein telefon med: Fingeravtrykk scanner Trådløst lading Vanntett Solid bygd (Med noten sleit eg med den audio-jacken). Måtte presse pluggen inn ein spessiel vei og vri den rundt i 90 grader og masse styr for at lyden skulle være uten skurring nå på "siste værs". Batteriet og dens levetid er veldig veldig viktig. Får man dette til under 5000,-?Legger meg ikkje noe spessielt opp i merke og slikt. Men har du noen anbefallinger? Om dette ikkje skulle eksistere innenfor prisklasse eg er komfortabel med (under 5000) så kan du gjerne komme med tipset anyways. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Veldig få telefoner har fingeravtrykksleser. Og få av dem er vanntette. I alle fall på det norske markedet. Du kan derimot få tak i telefoner som støtter begge disse fra Japan, da Fujitsu har en slik. Sony telefoner har bra batteritid, men er ikke solide. Trådløs lading finnes vel heller ikke på vanntett mobil som jeg vet om. Retter på meg selv og nevner at Samsung Galaxy S5 har både fingeravtrykkleser og er vanntett. Relativt solid er den vel også. Noe for deg? Endret 15. august 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Har den ikke selv, men denne burde oppfylle alle dine krav inkl. batterilevetid: Samsung Galaxy S5 SM-G900F 16 GB ca kr 4300 Samsung Galaxy S5 SM-G900F 16GB Nevner bare at en venn hadde dårlig erfaring med NetOnNet på reklamasjon. Syns også de mange korte "kundevurderingene" på prisjakt.no virker litt suspekte. Endret 15. august 2015 av Fjellvåken Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Hva med http://www.expert.no/telefonimobiltelefoner/samsung-galaxy-s5-active-titan-mobil/p/35700/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Veldig få telefoner har fingeravtrykksleser. Og få av dem er vanntette. I alle fall på det norske markedet. Du kan derimot få tak i telefoner som støtter begge disse fra Japan, da Fujitsu har en slik. Sony telefoner har bra batteritid, men er ikke solide. Trådløs lading finnes vel heller ikke på vanntett mobil som jeg vet om. Retter på meg selv og nevner at Samsung Galaxy S5 har både fingeravtrykkleser og er vanntett. Relativt solid er den vel også. Noe for deg? Gjore litt research, den mobilen skal vistnok være vanntett OG ha trådløs lading Trur eg går for den altså Var veldig fornøyd med min note, utenom den satans AUX jacken. Hva med http://www.expert.no/telefonimobiltelefoner/samsung-galaxy-s5-active-titan-mobil/p/35700/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt Den mangler vel både scanner og trådløs lading Takker for hjelp. Trur kanskje eg går får S5en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå