AfterGlow Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Ny løsning skal gjøre VR-teknologien mer behagelig å bruke.Slik skal forskerne hindre «sjøsyke» ved bruk av VR-briller Lenke til kommentar
G Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Der gikk jeg rett i tittelfella. Jeg trodde dere skulle hjelpe sjøfolk. 3 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Da er det bare å vente til v.2 eller v.3 av de kommende brillene til de ulike produsentene da Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 jeg ser ikke helt hvordan de både skal hidre at syn og fysisk kontakt med underlaget blir usynkronisert og samtidig hindre at man ikke ser helt gjennom skjermen , for det vll virke forstyrende på det man ser på skjermen Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Der gikk jeg rett i tittelfella. Jeg trodde dere skulle hjelpe sjøfolk. Sjøfolk som blir sjøsjuke bruker gjerne ingefær. Skal tru om det virkar for VR-sjuke? Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Der gikk jeg rett i tittelfella. Jeg trodde dere skulle hjelpe sjøfolk. Sjøfolk som blir sjøsjuke bruker gjerne ingefær. Skal tru om det virkar for VR-sjuke? Det er i alle fall et godt kjent triks for gamere som lider av motion-sickness i FPS-spill. Ingefær virker for de, akkurat som for sjømenn, eller bilister, så det hjelper nok for VR også. Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hmm... På videoen så det ut som fokus var vanvittig tregt, akkurat som en treg autofokus på et kamera. Vet ikke helt hvor godt jeg tror at dette vil fungere med tanke på at øyet har konstant fokus midt i synsfeltet, det så det ikke ut som de hadde i videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå