Gå til innhold

Reparer eplehuset iphone 6+ eller vil jeg få en hotswap ved skjerm er løs oppe i hjørnet?


Anbefalte innlegg

Reparer eplehuset iphone 6+ eller vil jeg få en hotswap ved skjerm er løs oppe i hjørnet?

 

Har en iphone 6+ kjøpt i oktober, hvor jeg nå nylig la merke til at oppe ved høyre hjørnet lager boble/klikke lyder om jeg trykker på hjørnet. Dette vil jeg da tro er en garanti sak osv? siden den ikke har vært utsatt for slag/støt osv. Googlet litt og sa at det er flere som har hatt samme problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med løs skjerm er at de enten blir byttet i ny, eller returnert med beskrivelsen "ingen feil funnet". 

 

Hvorvidt dette er en garanti-sak eller ikke er det kun de som står for garantien som kan svare på etter at den har blitt undersøkt. En tekniker åpner telefonen og forsøker fastslå hva som er årsaken til at skjermen er løs, finner han/hun spor etter at telefonen har vært mistet i bakke, utsatt for unormalt trykk/press, så vil det ikke godkjennes garanti og man vil få tilbud om en ny telefon mot betaling. Er det ingen spor etter unormal bruk og teknikeren klarer påvise at det er en feil på produktet, så blir den normalt byttet i en ny telefon. 

 

Min erfaring er ikke basert på Eplehuset, men Apple's selv, mcare, Mobylife (tidligere Deltaservice) og Moobi. 

 

Beste svaret får du nok ved å stikke innom Eplehuset og høre med betjeningen som jobber der :)

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Min erfaring med løs skjerm er at de enten blir byttet i ny, eller returnert med beskrivelsen "ingen feil funnet". 

 

Hvorvidt dette er en garanti-sak eller ikke er det kun de som står for garantien som kan svare på etter at den har blitt undersøkt. En tekniker åpner telefonen og forsøker fastslå hva som er årsaken til at skjermen er løs, finner han/hun spor etter at telefonen har vært mistet i bakke, utsatt for unormalt trykk/press, så vil det ikke godkjennes garanti og man vil få tilbud om en ny telefon mot betaling. Er det ingen spor etter unormal bruk og teknikeren klarer påvise at det er en feil på produktet, så blir den normalt byttet i en ny telefon. 

 

Min erfaring er ikke basert på Eplehuset, men Apple's selv, mcare, Mobylife (tidligere Deltaservice) og Moobi. 

 

Beste svaret får du nok ved å stikke innom Eplehuset og høre med betjeningen som jobber der :)

 

 

Har jeg krav på å nekte at de kan oppdatere telefonen min til det nye programvaren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...