billythekid Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 http://www.proff.dk/old/tek_models/FanV02.htm hehe skikkelig billig 750kr for komplett vannkjøling, Cpu, NB og Gpu har lest en test av det en gang og det fikk ganske bra karakter (klarte ikke finne denne igjen) noen som har erfaringer Tips/råd.. uansett til nå virker det lovende. lurer på hvordan dette yter i forhold til feks waterchill som koster 2600kr. takk for svar Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 http://overclocking.dk/litteratur.asp?id=2250&type=test Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 (endret) kan jeg ikke bare henge kjøle blokka under Strømforsyninga og sette inn en 80mm vifte der? *Tenker på det som står i den artikkelen om at Den bruker lufta som kommer fra strømmforsyninga*? Endret 11. november 2003 av billythekid Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Gi oss tilbakemelding om hvordan det fungerer da, ville ikke hatt for store forventninger hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
corky Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Sitter å vurderer å anskaffe meg den vannkjølingen.Men kun som cpu kjøling. Men er også usikker på det med at varm luft fra psu skal kjøle radiatoren. Proff "boksen" som skal henge bak på pc'en er 24,5cm lang, så ved å flytte den ned til 80mm vifteplass kommer antakelig til å sperre for skjermkort-utgangene. Kanskje gjør som jeg har planer om, lag hull i bunnen av kabinettet og ha det hele inni kabinettet. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Vet ikke om jeg ville gitt 750 kroner for den engang. Så ikke ut som det aller beste Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) [quote name='FrenChie' date='11/11/2003 : 22:23'] Vet ikke om jeg ville gitt 750 kroner for den engang. Så ikke ut som det aller beste [/quote] hvis du leser den andre posten så ser du at i test kommer det ganske godt ut, ingen andre kan jo i tilegg konkurere når det gjelder pris. må du være enig i. Endret 13. november 2003 av billythekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå