Gabri3L Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 OK, kan noen forklare meg hvordan episode baserte spill fra TellTale fungerer? GMG har salg, og jeg lurer på å ta med meg denne. Men jeg finner ikke ut av om jeg da betaler for bare episode 3, eller opp til episode 3 (som det ser ut som er så langt det er kommet), eller alle 5 episodene. Men bare 3 er ferdiglagd. Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Prisen tilsier alle episodene, i form av et season pass eller hva det blir på PC. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Hvis du kjøper season pass så får du alle episodene den sesongen. Du kan også kjøpe enkelt episoder, men dette er temmelig meningsløst i og med at det er en sammenhengende historie og det er billigere med season pass. Den du har linket til der ser ut til og ha alle episodene, men bare 3 har kommet ut så langt så da må du vente på å laste ned de to siste til de kommer ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Spillene fra TellTale er delt inn i flere episoder. (Vanligvis fem.) Har aldri prøvd å droppe å laste ned første episode, men uansett vil du nok være i stand til å starte spillet. Når det starter vil du se Episodes i menyen. Her velger du hvilken episode du vil spille, og du kan kjøpe episodene du mangler direkte. Bare velg episode 1, og nyt spillet. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Takk for hjelpen, tror jeg skipper det i denne omgang. "Customers will require a free Telltale Games account to play". Jeg har nok kontoer nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå