Gå til innhold

Formatering

FpsStu

Anbefalte innlegg

Får ikke lage poll. så jeg lager en hyggelig liten post...

Hvor ofte formaterer DU? og hvorfor?

Jeg formaterer hver mnd (maks annenhver) fordi det samler seg opp MASSE møkk som spyware, unyttige programmer osv... Formatering er lett også kan jeg få bruke trial programmvarer igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:nice: formaterer når jeg må rett å slett :p

Det kan variere fra måneder til halvår-år det, sist gang var 2 uker før høstferien, og jeg trur denne omgangen kommer til å vare lenge, hakke ett en skitt virus/spyware, og så har jeg så god orden også. :woot:

Edit: for å få en litt mere meningsfylt post: Hvilket OS?

Windos 2000 server & professional

Lenke til kommentar

Formaterer så og si aldri, sist var da hele pcn tok kvelden og ikke ville boote. Etter det har den fungert knirkefritt, XP SP1.

Kjører Spybot og Adaware regelmessig, pluss diverse diskopprydningsverktøyer. Har også Drive Image 7.0 for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kjedelig å sitte og installere så jeg formaterer kun når det er høyst nødvendig. Har aldri fått den der "høyreklikk på partisjonen og trykk formater" til å funke :shrug: XP home SP1 og XP pro SP1 :yes: (to forskjellige maskiner da, vel å merke)

Lenke til kommentar

Formaterte sist når jeg byttet fra fulltower til Shuttle (2mnd siden). Nå har harddiskene begynt å tulle seg (plutselig er det 5 harddisker i my computer, egentlig er det 2x160gb), og jeg mistenker MaxBoost-programmet.

Det blir nok en formatering på meg i løpet av uken, ja.. som oftest går det gjerne et halvt år mellom hver gang. Kjekt med fersk installasjon uansett.. :)

Lenke til kommentar

Elsker å formatere! :):woot::)

Men, når jeg gjør det kommer litt ann på; ..litt slik som flere har nevnt: nå og da når det trengs.. Det kan faktisk gå veldig lenge før jeg gjør det, og av og til bare uke, eller noen få dager..

Akkurat nå installerer jeg WindowsXP/NO Pro..

Og i disse dager skal jeg til å formatere igjen.. Både den stasjonære og denne bærebare her.. Det skjer nok i morgen engang at jeg tar denne her.. :)

Litt problemer med å formatere den andre min.. Jeg har så jækla mye rart på PC'n som jeg ikke har DVD'er nok (eller råd, for den del) til å dekke.. Vurderer å kjøpe meg en 160GB ekstern hdd.. men, så var det dette med penger da.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...