FpsStu Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Får ikke lage poll. så jeg lager en hyggelig liten post... Hvor ofte formaterer DU? og hvorfor? Jeg formaterer hver mnd (maks annenhver) fordi det samler seg opp MASSE møkk som spyware, unyttige programmer osv... Formatering er lett også kan jeg få bruke trial programmvarer igjen... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 :nice: formaterer når jeg må rett å slett Det kan variere fra måneder til halvår-år det, sist gang var 2 uker før høstferien, og jeg trur denne omgangen kommer til å vare lenge, hakke ett en skitt virus/spyware, og så har jeg så god orden også. Edit: for å få en litt mere meningsfylt post: Hvilket OS? Windos 2000 server & professional Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg formattere når jeg føler at det er nødvendig. Den siste WindowsXP installasjonen har holdt seg overraskende bra. Tror det er ca. 8mnd siden jeg formatterte sist. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Eg formaterer hver gang eg må pga hardware oppgradering eller noe. Som oftest bare då. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 formaterer bare visst det blir nødvendig. Vanligvis en eller to ganger i året. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Vanligvis hvis jeg får noe ny hardware som krever det eller når jeg føler det er på tide. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Når jeg får ny harddisk og når nye Red Hat installasjoner nekter å gjøre som jeg vil. altså aldri Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 2-3 ganger i året. Register som fylles opp av alt mulig dritt og småfiler som legger seg her og der har sin virkning på ytelsen. WinXP Pro SP1 Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Formaterer så og si aldri, sist var da hele pcn tok kvelden og ikke ville boote. Etter det har den fungert knirkefritt, XP SP1. Kjører Spybot og Adaware regelmessig, pluss diverse diskopprydningsverktøyer. Har også Drive Image 7.0 for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 [flame_modus]At dere må formatere så ofte sier jo litt om stabiliteten til Windows. . .[/flame_modus] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kjedelig å sitte og installere så jeg formaterer kun når det er høyst nødvendig. Har aldri fått den der "høyreklikk på partisjonen og trykk formater" til å funke XP home SP1 og XP pro SP1 (to forskjellige maskiner da, vel å merke) Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ehm, aldri? blir for mye stress med å ta backup og greier Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Formaterer så å si aldri, og hvis jeg formaterer pleier jeg bare å fjerne en liten del av disken (WinXP-partisjonen) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Så Mr.Jeg-skal-aldri-komme-tilbake-til-dette-forumet-og-steng-offropic-Crunch har returnert? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Formaterte sist når jeg byttet fra fulltower til Shuttle (2mnd siden). Nå har harddiskene begynt å tulle seg (plutselig er det 5 harddisker i my computer, egentlig er det 2x160gb), og jeg mistenker MaxBoost-programmet. Det blir nok en formatering på meg i løpet av uken, ja.. som oftest går det gjerne et halvt år mellom hver gang. Kjekt med fersk installasjon uansett.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Formaterte i går... ca hver 2-3mnd på XP machina WinXP og RH9 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 hvis dere laster ned partition magic, så kan dere jo leke med harddisken, og partisjoner. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 når jeg har behov for det, har ingen fast rutine Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Elsker å formatere! Men, når jeg gjør det kommer litt ann på; ..litt slik som flere har nevnt: nå og da når det trengs.. Det kan faktisk gå veldig lenge før jeg gjør det, og av og til bare uke, eller noen få dager.. Akkurat nå installerer jeg WindowsXP/NO Pro.. Og i disse dager skal jeg til å formatere igjen.. Både den stasjonære og denne bærebare her.. Det skjer nok i morgen engang at jeg tar denne her.. Litt problemer med å formatere den andre min.. Jeg har så jækla mye rart på PC'n som jeg ikke har DVD'er nok (eller råd, for den del) til å dekke.. Vurderer å kjøpe meg en 160GB ekstern hdd.. men, så var det dette med penger da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå