Locolita Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Her lyst å kjøpe det best 3D kortet som jeg kan tune litt med orginal kjøling, uansett pris. Kan dere gi me et tips? thx Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 dette eller dette er de beste korta! Ikke mye forskjell på de to...men jeg tror at ASUS kortet har litt bedre kjøling, men det er ikke mye bedre! Lenke til kommentar
Locolita Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 takker :nice: Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ikke kjøp no Nvidia shit sucky bilde kvalitet. Ati sin bildekvalitet er helt klart overlegen når det gjelder bildekvalitet uansett hvor raske disse FX korta skal være Lenke til kommentar
drbass Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ati sin bildekvalitet er helt klart overlegen når det gjelder bildekvalitet skjønte ikke den setninga Lenke til kommentar
dp Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ikke kjøp no Nvidia shit sucky bilde kvalitet. Ati sin bildekvalitet er helt klart overlegen når det gjelder bildekvalitet uansett hvor raske disse FX korta skal være hadde vært kult med en blindtest. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Her lyst å kjøpe det best 3D kortet som jeg kan tune litt med orginal kjøling, uansett pris. Kan dere gi me et tips? thx Ny kategori, Locolita? Kreativt! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=167876&hl= Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ATI sitt kort er et konge kort! det har en vifte som har to blaae LEDs i som ser raatt ut og med mitt kort, Hercules ATI Radeon 9800Pro, oppnaar jeg 36k paa 3dmark 01SE, resten av datan er nedenfor. Hercules har ogsaa mange tillegsprogram som folger med paa en cd som er ganske raae. Tha_Andre Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ATI korten har nok bedre bildekvalitet men når det kommer nye drivere blir nok FX 5950 ultra det beste som finnes!!! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ATI sitt kort er et konge kort! det har en vifte som har to blaae LEDs i som ser raatt ut og med mitt kort, Hercules ATI Radeon 9800Pro, oppnaar jeg 36k paa 3dmark 01SE, resten av datan er nedenfor. Hercules har ogsaa mange tillegsprogram som folger med paa en cd som er ganske raae. Tha_Andre Unnskyld at jeg spør, men har du blingsa godt og lenge for å få til 36k i 3dmark01se??? Med uklokka p4 2.8 og radeon 9800pro uklokka tviler jeg sterkt på det... Snekker'n ansees jo å ha en av de sprekeste 3dmark maskinene på forumet, og han har ikke runda 23k enda... og 3dmark03 på 15k???? Hallo dvs at du innehar verdensrekorden i dag, for det beste ellers i verden er på 9k tror du må lande på jorda snart, og slutte og lukte på mamma's fotsalve og svive rundt pluto Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ATI sitt kort er et konge kort! det har en vifte som har to blaae LEDs i som ser raatt ut og med mitt kort, Hercules ATI Radeon 9800Pro, oppnaar jeg 36k paa 3dmark 01SE, resten av datan er nedenfor. Hercules har ogsaa mange tillegsprogram som folger med paa en cd som er ganske raae. Tha_Andre Hva er poenget med å lyve om 3dmark-scorene dine? Gutta som leder på orben har litt over 29000 i 01, da med Engineering Sample av P4 Extreme Edition justert til 4,45GHz (les: går utenpå din 2,8 flere ganger), Radeon 9800XT med fasekjøling osv. Er det morsomt å bli avkledd og stå igjen naken? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Här finns ju gott om mån för överklockning, och det utan överdrivet oljud! Det enda riktiga problemet med ATIs kretsar är att drivrutinerna inte stöder "Fog Tables" i Direct3D (se Lighting in Direct3D, längst ner. Jag misstänker att ATI nöjer sej med "Per-Vertex Fog Implementation". /Olle Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 bilde kvalitet 9800pro XT vs. FX5950 jeg har sett flere tester enn denne der hvor dem testa hvem som lagde best gress *grin* 9800pro XT klarte å få til gress strå følesen og hadde utmerket bildekvalitet på bakken og fjell... i Halo 2. FX 5950 fikk gresset til å se ut som oppkast med masse streker i (helt j****) og fjellet som FX5950 lagde var heller ikke noe å skryte av. men skal når du skal kjøpe deg grafikkort trur jeg du vil spare en del penger på å kjøpe et Sapphire/hercules 9800pro og klokke det så vil du få lik ytelse som et XT kort eller bedre. Å ha 1500kr igjen til å bruke på noe annet. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Grunnen til at gresset på FX 5950 så ut som oppkast er at de bruker gamle drivere. De nyeste driverne (52.16) gir bedre bildekvalitet (jeg har lest den akkurat samme testen og de brukte 45.23) og det kommer nok nye drivere med enda bedre bildekvalitet... *grin* Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 riiiiiiiiiight Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Til dere som reagere på min 3dmark score. Jeg har ikke fått 36k på MIN data, for den er helt ny og fungerer ikke skikkelig. Det var bare det at en kompis av meg hadde nesten likedann data, og han SA at han klarte 36k så jeg regnet med at jeg klarte det samme. Derfor puttet jeg det som han sa, men jeg får spøre han igjen... Beklager så meget for dette. Tha_Andrê Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 da er kompisen din dårlig til og lyve ihverfall Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jah, som sagt sorry.. var egentlig i tvil da jeg skrev det, men da fant jeg jo ut at det var falskt! Kunne jo ikke ha hatt bedre fasit enn hvis folk reagerer her.. ThaAndrê Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 da er kompisen din dårlig til og lyve ihverfall Og du er dårlig til rettskrivning! Det heter: "Da er kompisen din dårlig til Å lyve ihvertfall" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 da er kompisen din dårlig til og lyve ihverfall Og du er dårlig til rettskrivning! Det heter: "Da er kompisen din dårlig til Å lyve ihvertfall" ...og du er fryktelig dårlig til å lese retningslinjene. Du skal ikke kommentere andres skrivefeil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå