cstriker Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 en kamerat kjøpte half life og vi begge installerte det på hver vår pc, noe som ikke er meningen. Jeg brukte da en annen key code som jeg hadde fra før av på en half life versjon jeg hadde kjøpr for lenge siden, men mista. Nå fikk jeg ny pc og installerte half life på nytt for å spille cs. Da glemte jeg å bruke min egen key code, og brukte kameraten min sin. Derfor kunne bare en av oss spille om gangen naturligvis. Jeg kjøpte da idag min egen versjon av HL, og deinstallerte den gamle versjonen og installerte min nye. Etter installasjonen fikk jeg ikke spørsmål om å installere, men om å reinstallere. Derfor spurte ikke half life om en ny key code. Derfor bruker jeg samme key code fortsatt!!! Jeg kan ikke spille cs når han spiller...Kan noen hjelpe meg med dette??!?!?! Takker. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Voldsomt til mas på deg da...! Vær litt tålmodig og vent til du får svar på den første, du kan ikke holde på å skrive flere topics. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 1. Skjerp bruken av emnefelt. 2. Hold deg til den ene tråden du allerede har opprettet. Ikke bump den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg