NiPNi Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Har en Dell Inspiron 3800 som forvirrer meg litt. Har kikket litt på lysstyrken på skjermen, og har alltid irritert meg over at den er for lav. Helt til den dagen jeg kjørte på batterier for første gang, da ble lysstyrken plutselig mye, MYE bedre. Jeg har sjekket BIOSen, og den står på max. styrke både på AC Power og Battery Power, men likevel er den lysere med batterier. Etter litt testing har jeg funnet ut at den lyseste innstillingen med AC er _mørkere_ enn den mørkeste med batterier. Er ikke det litt rart? Har prøvd å oppgradere BIOSen, men resultatet er det samme. Har også prøvd to forskjellige strømforsyninger, uten hell. Forklaringer, noen? Hadde vært veldig fint å få full lysstyrke når jeg kjører med strømforsyning, er tungvint å alltid kjøre på batterier. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Det var rart, det SKAL være omvendt. Slik er det på min Acer, regner med den sparer en del strøm ved å skru ned brightness på lcd skjermen. Ta evt. kontakt med Dell support for laptops på [email protected] eller telefon 67 11 6882. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå