KimNK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hadde frostvæske i kjølinga i dag og blanda 9dl vatn og 1 dl frostvæske, altså 10%. Men eg syns det såg ut som om det var VEL mykje frostvæske i. Vatnet ledar jo varmen bedre jo mindre frostvæske det er i det så eg lute på om det verkeleg er nødvendig med 10%? Kan eg fint gå ned i 7-8? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tror du gjør lurt og beholde det du har. Om du går ned til 7-8 prosent vil du ikke merke noen forskjell på temperaturen. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tror du gjør lurt og beholde det du har. Om du går ned til 7-8 prosent vil du ikke merke noen forskjell på temperaturen. Sier meg helt enig med arctic her. Det er en uskreven regel i vannkjøling, at minst 10% av væsken som skal oppi anlegget er anti algemiddel som frostvæske Lenke til kommentar
felge Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tror du gjør lurt og beholde det du har. Om du går ned til 7-8 prosent vil du ikke merke noen forskjell på temperaturen. Sier meg helt enig med arctic her. Det er en uskreven regel i vannkjøling, at minst 10% av væsken som skal oppi anlegget er anti algemiddel som frostvæske Oh fuck tok hele AC fluoid vesken oppe i jeg ... ka skal jeg gjøre ? skifte vann ?? Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nesj. Går bra. Kjørte anlegget mitt på konsentrert frostvæske ei stund, det gikk helt fint. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Tror du gjør lurt og beholde det du har. Om du går ned til 7-8 prosent vil du ikke merke noen forskjell på temperaturen. Sier meg helt enig med arctic her. Det er en uskreven regel i vannkjøling, at minst 10% av væsken som skal oppi anlegget er anti algemiddel som frostvæske Oh fuck tok hele AC fluoid vesken oppe i jeg ... ka skal jeg gjøre ? skifte vann ?? hehehe slapp av... 10% er det vi sier, men det er de som har helt opp til 25-30% i anlegget sitt uten at det er skadelig... du vinner kanskje en grad eller to ved å bytte vann... så du klarer deg nok med den blandinga du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå