webbie11 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei... er ny på forumet, og håper det er noen som kan hjelpe meg litt. Har en stasjonær pc (p4 1,6) som har fungert perfekt i ett års tid, men har nå fått et problem. Maskinen starter ikke opp som den skal.... når jeg trykker på power-knappen, hører jeg strømforsyning, prosessorvifte osv drar igang men stort mer skjer ikke før det har gått ca.10 min og jeg restarter maskinen. Da starter den opp som normalt..Det virker jo nesten som den må varmes opp.. Den sender ikke engang signal til skjermen om å starte... Hvis noen har en idë om hva problemet kan være, setter jeg stor pris på hjelp. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Har du klokket prosessorn din noe særlig? Har du vært rimelig "tøff" mot den kan den jo ha tatt kvelden (har erfaring på det punktet nemlig ). Lenke til kommentar
webbie11 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jo... stemmer at den har vært overklokket litt. Klokket den fra 1,6 til 1,95 men har nå satt den tilbake til fabrikksinnstilling for å se om det hjalp noe... det gjorde det ikke. Hadde du lignende tegn når prosessoren din sviktet? Synes det virker så merkelig at maskinen skal starte normalt når den har "varmet" seg opp litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå