Gå til innhold

Hjelp til valg av nye høyttalere

Anbefalte innlegg

Hei :)

Ser etter en oppgradering fra mine Argon 7450A aktive høyttalere... (Har ikke forsterker nei...)

Vil kjøpe på soundgarden siden jeg har et gavekort der...

Pris max 8k.

Sett på disse: http://www.soundgarden.no/hoyttaler/tradlos/system-audio-saxo-5-active-tradlos-hoyttaler-hvit-hoyglans.html

Bør jeg kjøpe aktive høyttalere eller høyttalere og forsterker (vet at budsjettet mest sannsynlig er litt for lavt til det...).

Rommet er i underkant av 30m2 og høyttalerne vil bli brukt ca 20/80 musikk og TV...

Bør jeg kjøpe en son sorround høyttalerpakke eller er to "vanlige" høyttalere bedre?

Endret av Tryminator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du var ikke fornøyd med svarene du fikk i den forrige tråden?

Joda :p dette er til et annet rom... Endte opp med å kjøpe alt brukt forrige gang så har fortsatt gavekortet... Lurer egentlig på hvor stor forskjell det er på et surround anlegg vs to høyttalere...
Lenke til kommentar

Det er allerede noen blader som har anbefalt den. I forhold til kostnaden ser det ut til å være en grei pakke.

Men for det gavekortet ditt hadde jeg nok ventet på rette salget på Soundgarden, det er ikke langt mellom dem. Det ser ut til at du trenger litt tenketid, siden du ikke har bestemt deg for surroundpakke eller aktive høyttalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...