Gå til innhold

Aberdeen 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Tøff minimalisme i samspill med personer, lys og skygge. Den gule stripa som svinger mot venstre ca. midt i bildet, ble et skikkelig pluss i bildet. Ser også ut som personen har en stang e.l. Kanskje på vei for og ta et oppgjør med de tre andre personene lenger inn i bildet. Må i hvert fall beundre hans mot.....

En veldig dybde i bildet, men følger du den gule stripa, blir du dradd rett ut av det. Ser også at tittelen på skiltet er TO GO, noe som kunne vært tittelen på bildet:-) Veldig god skarphet all over

Et av de beste bildene dine (uten at jeg har sett alle....)

Lenke til kommentar

Fin komposisjon, og her passer det godt at du har lagt igjen gulfarge på gatelykt og spesielt den merkede linjen i bildet.

Vennlig hilsen Ragnar

Tøff minimalisme i samspill med personer, lys og skygge. Den gule stripa som svinger mot venstre ca. midt i bildet, ble et skikkelig pluss i bildet. Ser også ut som personen har en stang e.l. Kanskje på vei for og ta et oppgjør med de tre andre personene lenger inn i bildet. Må i hvert fall beundre hans mot.....

En veldig dybde i bildet, men følger du den gule stripa, blir du dradd rett ut av det. Ser også at tittelen på skiltet er TO GO, noe som kunne vært tittelen på bildet:-) Veldig god skarphet all over

Et av de beste bildene dine (uten at jeg har sett alle....)

Takk. Jeg tenkte faktisk på den tittelen rett etter at jeg hadde lastet det opp, vanligvis bruker jeg ikke noe tid på tittel, men jeg er enig, her ville to go vært naturlig.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...