Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Da jeg var tenåring og jeg og et personal fra omsorgsboligen gikk på ski og jeg hadde mast litt, så tok personalet armene og skybbet meg ned i snøen og gikk videre mens jeg låg der forfjamsa og overrasket. Å ikke tåle mas er vel en ting, men å gå til attack og forlate en bruker er vel et lovbrudd? Jeg fant henne tilslutt men hadde jeg ikke funnet henne hadde hun sikkert gått uten å brydd seg om jeg fikk vondt av fallet eller ikke. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 I etterkant da jeg spurte hvorfor hun "dynket" meg ned i snøen så sa hun at hun bare tulla, men det tror jeg var en unskyldning for å egentli ha gått på attack på meg og skjule det sån at hun ikke skulle havne i trøbbel for det. Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 15. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2015 ok 16 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Det var dårlig gjort. Kontakt hennes overordnede, så får hun sparken. Slik oppfører man seg ikke! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Det er vel ganske lenge siden, og sikkert ment som en spøk. Men, hva skal du gjøre med det nå? Enkelte ting er der best å bare glemme, dette er nok en slik sak. 3 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Du er 30 år gammel. Get over it. Og som et slags psssst: Du trenger hjelp og trolig også oppmerksomhet - men ikke søk etter det på et forum. 3 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Du er 30 år gammel. Get over it. Og som et slags psssst: Du trenger hjelp og trolig også oppmerksomhet - men ikke søk etter det på et forum. Ok. Men jeg er ikke ute etter oppmerksomhet. Det er ikke så lett å get over it når jeg har blitt mobbet hele livet tillogmed av personaler. Jeg er stadig engstelig for nye personal som er under 20 for det var de som mobbet meg på den andre omsorgsboligen jeg bodde i. Jeg er bare ute etter andres meninger om det er normalt å skubbe brukerene i snøen, og å mobbe brukerne og si at jeg er pingle, mot min vilje, og lokket meg til å synge "i wana sink to the bottom with you" og en mann eksploderte på meg på en sommertur og spurte ved å brøle "du begynner med de faens toppene dine altså!" Da er det ikke rart at jeg føler meg som en dukke. Endret 15. august 2015 av Monica Jansen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Du trenger oppmerksomhet. Har aldri sett så mange tråder av en person i dette forumet. Om alt fra kviser i panna til tvangstanker. 4 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Du trenger oppmerksomhet. Har aldri sett så mange tråder av en person i dette forumet. Om alt fra kviser i panna til tvangstanker. Jeg har aldri hatt kviser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Du trenger oppmerksomhet. Har aldri sett så mange tråder av en person i dette forumet. Om alt fra kviser i panna til tvangstanker. Jeg har aldri hatt kviser. Så bra! En god nyhet midt oppi alt det andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Helsevesenet er langt fra feilfritt, er folk der som ikke skulle hatt jobb å ta hand om andre, men heller fått hjelp selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå