fileboy Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nå skjønner jeg ingen ting lengre. Plutselig så er det et kamera som heter Panasonic NV-GS50 og et annet som heter Panasonic NV-GS5. HVA i allverden er forskjellen på disse to kameraene, er det noen forskjell i pris eller funksjoner??? De ser jo helt like ut!!! En annen ting som er veldig forvirrende... Panasonic NV-GS50 på produktguiden her på akamera, er jo ikke det samme som det kameraet Elkjøp og Panasonic sine hjemme sider har lagt ut...kan noen forklare meg dette????? Det er slike ting som dette (+ tips fra andre brukere), som gjør at jeg nå kanskje heller vil gå for å kjøpe sony TRV33... Svar hvis du vet noe om dette! Mvh NiLS Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Nååå tror jeg du surrer litt. Det er to helt forskjellige kameraer. GS5 er et palmsize kamera, mens GS50 er et mellomstørrelsekamera. GS5 på xd.no GS50 på xd.no Haje Lenke til kommentar
fileboy Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Er størrelsen den eneste forskjellen??? Funksjonene ser jo ut til å være de samme.. Og hva med de to forskjellige modellene av NV-GS50...den her på akamera og den på elkjøp, panasonic, XD.no???? Lenke til kommentar
hajejan Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Forskjell er form pris og vekt, såvidt jeg kan se. Ang ditt andre spørsmål: Aner ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå