finnipinni Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har funnet riktig - og montert på en AsRock Fatal1ty990FXKiller mens jeg venter på et Z170.Tenkte jeg skulle teste den - har nyeste BIOS(1.5) og finner ikke noe om M.2. eller liknende.Den vises i min datamaskin og i enhetsbehandling, men finner den ikke i BIOS.Men får ikke installert W10 på den.Så er det mye jeg ikke vet hva er her da........Sikker mange som vet mer enn meg her, så all hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har funnet riktig - og montert på en AsRock Fatal1ty990FXKiller mens jeg venter på et Z170. Tenkte jeg skulle teste den - har nyeste BIOS(1.5) og finner ikke noe om M.2. eller liknende. Den vises i min datamaskin og i enhetsbehandling, men finner den ikke i BIOS. Men får ikke installert W10 på den. Så er det mye jeg ikke vet hva er her da........ Sikker mange som vet mer enn meg her, så all hjelp mottas med takk Bytt font... 1 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Fontene er forskjellige hver gang jeg skriver her - nå er de overstreket ser jeg ??Men litt hjelp til problemet hadde vært fint da Nizzen Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Lastet ned fra denne siden https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10 Men tror ikke det går å skifte SSD ?Har ISO av b,10166 som ikke vil la seg installere - den finner ikke noen lagringsmedie.Er den gått ut ?Finner ikke ISO for b.10240 - finnes ikke lenger ? Endret 4. september 2015 av finnipinni Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Er PM951 256GB noe tess eller bør man rett og slett gå for SM951 ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Er PM951 256GB noe tess eller bør man rett og slett gå for SM951 ?Pm går ikkje ann å få tak i enda. Den ser ut til å være vesentlig treigere enn sm951 ahci og nvme også. Nvme er det man vil ha Lenke til kommentar
TheAmmoniacal Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Noen som har et Asus Maximus VII-serie som har testet SM951 eller noen andre M.2 SSDer? Jeg har et Maximus Impact VII som skal støtte SM951, både AHCI og NVMe utgavene - men da jeg kjøpte et SM951 (AHCI) tidligere i år (da de først kom ut) fikk jeg det ikke til å fungere. PCen går bare i en uendelig omstart-løkke. Returnerte først hovedkortet til reparasjon (da jeg hadde god grunn til å tro noe var galt med koblingen), de fikset dette men problemet var det samme. Returnerte da SM951 brikken da den kanskje kunne være DOA, men de testet den og sa den fungerte helt fint? (flexxmemory.co.uk er fantastiske på kundeservice! Tollvesenet gav meg aldri MVA tilbake da ) Har fortsatt lyst på en SM951 med NVMe, men er nå skeptisk. Norske nettbutikker har da 14-dagers fri returrett, kanskje benytte meg av denne i tilfelle. Endret 21. september 2015 av TheAmmoniacal Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Nyeste bios støtter det garantert. Det finnes knapt z97 hovedkort som ikkjje støtter dem nå. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Sitter med en PM951 NVME 256gb i hånden så lurer på om jeg skal ta en retur på den eller ikke siden var egentlig SM jeg hadde bestilt men Multicom fikk tak i PM uten og gi beskjed om endringen . Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Sitter med en PM951 NVME 256gb i hånden så lurer på om jeg skal ta en retur på den eller ikke siden var egentlig SM jeg hadde bestilt men Multicom fikk tak i PM uten og gi beskjed om endringen .Test den først og legg ut resultater. Asssd, anvil og crystal diskmark Skru av c-states og annen strømsparing før test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå