Roar Kneppen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Oslo gate. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Flotte bybilder , jeg liker best v3 . Er det trikkeskinner der bør jo også trikken være med . Flott komponert ,skarpt og med fine farger. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jo det er en fin skildring fra Oslogaten med god dybdefølelse og klare fine farger! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Flotte bybilder , jeg liker best v3 . Er det trikkeskinner der bør jo også trikken være med . Flott komponert ,skarpt og med fine farger. Mvh Alec De skinnene der er faktisk en del av den ruta jeg kjørte i 25 år. men jeg måtet kaste inn håndkle før den typen du ser her kom skikkelig i trafikk da herr Polio kom tilbake for å fullføre det han starta på sommer'n 1951. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Går for V3 her. Trikken tar ikke bort noe vesentlig ang. bygninger og arkitektur, men fremhever atmosfæren i bybildet. Ser du har vært særdeles nøye med utsnitt og kutt. Det som står igjen da blir et rent og pent bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 liker igrunn v1 best jeg da, får så mye mer av selve gata og noen ganger så passer det godt med bare skinner. For hvem har ikke ventet og ventet uten en trikk å se Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Meget velkomponerte og fine bilder alle tre, med behagelig lys og flott koloritt. For meg ble højdaren V3. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg