Transon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Så jeg bestillte noen deler fra GS her forrige dagen og pakka kom i dag, inkl. tennplugger hvorav jeg hadde bestillt seks stykk men så kommer det jeg funderer på. Det sto at det hadde 6 på lager men jeg fikk 5stk Bosch R6 plugger og en Bosch Superpluss plugg. de har all skrift identisk fra seriekoder og alt. skal jeg ta i bruk pluggen? http://puu.sh/jBHkN/8ba710b8ef.jpg Eneste forskjellen jeg kan se er at det står "Plus Yttrium" på superplussen Endret 14. august 2015 av Transon Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ser ikke noe problem med det. Ser ut som den har akkurat samme dimensjonene, så burde ikke by på problemer så lenge begge har samme gjenger. Er du i tvil kan du jo alltids ta kontakt med GS for å høre hva de har å si om saken. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) De er nok klin like med unntak av farge og eske, så den hadde jeg ikke vært redd for å ta i bruk. Endret 15. august 2015 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå