Ardenus Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Du kan ha et epileptisk anfall uten at du selv vet det, disse sorte hulla er derfor. Du kan få et anfall der du blir "borte" også kommer du til deg selv igjen, nevn det for legen din og du får nok time for EEG. Jeg ville ha unngått bilkjøring for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Du kan ha et epileptisk anfall uten at du selv vet det, disse sorte hulla er derfor. Du kan få et anfall der du blir "borte" også kommer du til deg selv igjen, nevn det for legen din og du får nok time for EEG. Jeg ville ha unngått bilkjøring for sikkerhetsskyld. Ok. Jeg skal fortelle det til fastlegen når hun er tilbake fra permisjon i september. Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Har du en shizofreni/shizoaffektiv diagnose siden du brukte antipsykotika? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Har du en shizofreni/shizoaffektiv diagnose siden du brukte antipsykotika? Nei bare mot sinne og uro i kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå