Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Når jeg prater med noen eller gjør noe så hender det at jeg gjør merkelige ting som å låse døra innenfa noe jeg aldri pøeier å gjøre. Når jeg gjør ting eller prater med noen så er det enkelte situasjoner jeg ikke kan huske i det heletatt, som sorte hull i hukommelsen. Under disse sorte hullene i hukommelsen gjør jeg iblant bissarre ting som å låse døra uten grunn, og gjør ting jeg ikke husker, som å ta bestilket i skuffene uten å huske at jeg har gjort det. Dette er først kommet nå, etter abilify og zoloftslutt. Det er gått 2 uker siden siste piller. Jeg var hos legen i dag men han kjente meg ikke og forstod ingenting og han var vikar. Jeg droppet derfor å ta opp disse hukommelsessviktene med akkurat ham. Hva skjer med meg tror dere? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Desuten mente legen at jeg ikke var psyk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Har du sluttet å ta medisiner i samråd med lege ? Anonymous poster hash: 7afcc...df5 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Har du sluttet å ta medisiner i samråd med lege ? Anonymous poster hash: 7afcc...df5 Nei. Det var bare 10 mg abilify og bare 100 mg zoloft jeg sluttet på. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Noen som har noe aning på hva hullene i hukommelsene kan være? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 I dag da klokka var 18.00 fikk jeg tanker om å skru på tv for da begynte barnetv. Men barnetv har jeg ikke brydd meg om på 15 år. Akkurat som et flashback på en måte. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Råder deg til å ta opp med lege at du har autoseponert medisinene dine. Du stanset på dagen ? Anonymous poster hash: 7afcc...df5 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Råder deg til å ta opp med lege at du har autoseponert medisinene dine. Du stanset på dagen ? Anonymous poster hash: 7afcc...df5 Jeg snakket med legen og pilleslutten i dag. Og jeg sluttet på dagen for 2 uker siden. Legen mente jeg var tilreinelig og normal. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Råder deg til å ta opp med lege at du har autoseponert medisinene dine. Du stanset på dagen ? Anonymous poster hash: 7afcc...df5 Jeg snakket med legen og pilleslutten i dag. Og jeg sluttet på dagen for 2 uker siden. Legen mente jeg var tilreinelig og normal. Ja, ser nå at du har skrevet dette i førstepost,beklager. Men, virker av din førstepost at du ikke var oppriktig med legen og med tanke på en del av dine tråder så er jeg litt usikker på om du fikk en adekvat vurdering. Vet ikke hva jeg skal si om blackoutsene dine Anonymous poster hash: 7afcc...df5 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Ok. Jeg har det helt fint psykisk, bare til at i det siste har jeg to ganger uten grunn låst ytterdøra innenifra uten å kunne huske det, sån at personalet måtte ringe på døra, og jeg hater dørklokka.avogtil får jeg små anfall med litt ørhet også som varer i 1 secund. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Hva kan det ha vært det der med barnetv tanken jeg fikk i dag klokka 18.00, når jeg overhodet ikke har vært intressert i barneteve på 15 år? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Noen som vet? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg begynner å forstå hvorfor du ble kicket ut av kvinneguiden 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Hva kan det ha vært det der med barnetv tanken jeg fikk i dag klokka 18.00, når jeg overhodet ikke har vært intressert i barneteve på 15 år?Du fikk bare lyst. Er ikke verre enn det. Ikke alt har en medisinsk forklaring. Ifjor fikk jeg plutselig lyst til å seførste sesongen av Pokemon. Og jeg er 34. Så da gjorde jeg det. Ikke bekymre deg for akkurat den biten. 2 Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Jeg begynner å forstå hvorfor du ble kicket ut av kvinneguiden Frekking. Jeg blir jo mobbet overalt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 På din om meg side her på forumet står det "Jeg liker å se på barnetv og har pinnedyr. I tillegg liker jeg animasjonsfilmer å barnefamiliefilmer." Sikker på at det er 15 år siden du var interessert i barnetv? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 På din om meg side her på forumet står det "Jeg liker å se på barnetv og har pinnedyr. I tillegg liker jeg animasjonsfilmer å barnefamiliefilmer." Sikker på at det er 15 år siden du var interessert i barnetv? Når jeg skreiv de på profilen mente jeg ikke nrk barnetv som hikk klokka 18.00 før i gamle dager, men foreksempel boomerang, nickelodeon og disneychannel. Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Jeg er 30 år i oktober. Er det mulig at de hullene i hukommelsen i det siste kan være senil demens? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Antagelig ikke. Det er EKSTREMT sjeldent at det rammer så unge. Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg har det litt sånn av og til, særlig hvis jeg prater eller tekster med noen på kvelden så hender det at jeg husker veldig lite av det dagen etter. Jeg har også sendt tekstmeldinger jeg ikke kan huske å ha sendt. Har ikke snakket med lege om det, fordi det bekymrer meg egentlig ikke. Jeg har merket at det er verst i perioder med mye migreneanfall. Kanskje du skal gå tilbake til legen din og forklare det her? Virker jo som du er veldig bekymret. (Ser ikke helt forskjellen på barnetv på nrk og disney kanalen, men..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå