Fotoskrulla Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Blå skjønnhet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Very nice shot! Bekir. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Blomster til helga....takker:-) Fin fangst av naturens skjønnhet, og som du sier, regnet setter prikken over i´en. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Very nice shot! Bekir. Thank you very much for your kind words Bekir! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Blomster til helga....takker:-) Fin fangst av naturens skjønnhet, og som du sier, regnet setter prikken over i´en. Versågod Pål! takk for kommentar og god helg til deg. I morgen skal jeg på en tur lite egnet for deg tenker jeg...bratt opp og bratt nedatt! Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Nydelig Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Nydelig Vennlig hilsen Bahtiyar Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Flott bilde av vakre blomster med saftige farger etter regnskuren. Fargene blir liksom mer mettet etter regnet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Flott bilde av vakre blomster med saftige farger etter regnskuren. Fargene blir liksom mer mettet etter regnet. Mvh Alec Tusen takk Alec, ja de blir det:) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Duggfriskt vil jeg si ! En regnskur (hvis det blir med den ene) er ikke så dumt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Duggfriskt vil jeg si ! En regnskur (hvis det blir med den ene) er ikke så dumt. Vennlig hilsen Ragnar Det regnet faktisk ganske ofte på Cuba, et sånt voldsomt regnskyll på ettermiddagen med enorme tordenskrall og lyn. Litt moro det også! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Rett og slett vakkert. Fint utført. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Det er helt sant Helene, naturen blir mye friskere og finere etter regnskur og det ser jeg på bildet ditt også hvor du har klart å fange regndråpene veldig fint. Ellers fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Vakkert blomsterbilde dette! Fint plassert i bildeflaten. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Rett og slett vakkert. Fint utført. Mvh. Rolf Det er helt sant Helene, naturen blir mye friskere og finere etter regnskur og det ser jeg på bildet ditt også hvor du har klart å fange regndråpene veldig fint. Ellers fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Vakkert blomsterbilde dette! Fint plassert i bildeflaten. Mvh Fredrik Veldig hyggelig dere likte bildet, det er en slyngplante som innhyllet et helt tre dette her, kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg