Gå til innhold

Min 3000 post's tale


bjaa

Anbefalte innlegg

3000 post tale

 

Hei!

 

Nå med dette passerer jeg innlegg nummer 3000. På grunn av at SO2 forsvant så kan jeg skrive denne vidunderlige talen her?(vidunderlig og vidunderlig..er ikke god til å skrive i det hele tatt) Dette blir nesten som en renessanse for meg, for jeg har hatt over 3000 innlegg før, men fikk aldri holdt noen ?tale?. Har sett mange andre fine taler, som f.eks DiMiles sin blandt annet, så hvorfor skal ikke jeg lage en tale? Ok, here we go!

 

Det å komme inn på dette forumet er faktisk noe av det beste som har hendt meg! Her har jeg møtt mange nye personer, hatt det veldig koselig! Dere støtter opp når det trengs, og vi gir ros og hjelper hverandre? Hyggelig har vi det også, spesielt i SO2 (mer om den kommer senere) og SO3. Ut i fra dette forumet har jeg også møtt noen folk utenfor IRC og nettet? nemlig Wabby aka Bjørn og Fake aka Espen. Var jo å bowla med Bjørn og Fake, det var den morsomste bowlinga jeg har hvert med på hvertfall ;) Oss på forumet og andre steder har det også veldig hyggelig inne på IRC. Mer om dette.

 

#[email protected]

 

Dette er en slags ?sosial nerde? kanal som jeg kaller den, en veldig tøff og artig kanal?Faktisk hele grunnen til at jeg går på IRC. IRC uten #hw.no er som en bil uten hjul. Det er tross alt der jeg bruker mest av min tid, og det angrer jeg ikke på. Det er så mange koselige artige folk der, tviler på at jeg kunne levd uten ?dere? :p Folk trur at vi bare prater om data og specs, men det gjør vi altså ikke! Vi prater om alt ifra meninga med livet til sex?

 

Siste ordet

 

Siste ordet er en tradisjon på dette forumet (og sikkert mange andre forum). Jeg har ikke hvert med i fra starten, er for ung osv til det :p Jeg startet vell å poste i SO2 på side 41, og siden har jeg hvert avhengig. (ps. Daniel, jeg har lest de 40 sidene etter på)

Men som kjent så har SO2 gått fra oss, pga en ?feil? sier de?Gudene vet hva som skjedde med SO2, men at den var 1337, det var det aldri noen tvil om ;) SO2 var tråden der folks sorger og gleder kom ut, og jeg husker jeg hadde en liten kjip periode i sommer, og det var utrulig og folk stilte opp! (Daniel++) Så det er fint at vi i SOX hjelper til å støtter hverandre når gale ting skjer! Jeg savner virkelig SO2? :cry:

 

Fyll og lignende

 

Vell, jeg husker før da jeg var totalt imot drikking og alkohol?Vell, hva skal jeg si, ting forandrer seg heldigvis! Men av den grunn så er jeg ikke Klyve?s største fylle svin dog, men jeg har en helt annen mening og erfaring nå, enn før! ;)

 

Mine interesser for overklokking og moding må jeg også få takke dette forumet for, uten det hadde jeg aldri tort å justert FSB?n en MHz engang ;) Jeg har også drevet litt med Casemoding, men det har blitt alt for Harry i det siste? Så nå kjører jeg (foreløpig) en original Shuttle boks (SB51G).

 

Så kommer jeg til takke delen av talen?

 

Jeg vil gjerne takke Telenor for å ha levert en dårlig, men stabil og velfungerende linje til meg. Mor og Far som betaler dette abonnementet og gjør det mulig for meg å poste dette her. Takk til dere i SO2 og SO3 som støttet meg angående den bil kræsjen. Takk til Farfar som gir meg Linux bladene sine etter han har lest dem, og som sponsor domene og web hotell til meg. Takk til Dikky sin DC hub som har gitt meg utallige filmer. Takk til Wabby som har lånt meg Operativ systemet og tekstbehandleren, uten disse hadde jeg risikert og fått nedsatt i Norsk. Takk til Trust for et utmerket tastatur som jeg bruker ATM, og for at det var billig (200 kroner med trådløs mus), uten dette kunne jeg ikke skrevet dette. Takk til R|P som minte meg på at jeg var nær 3000 innlegg. Takk til dere narkomane nede i dalen, for at dere stjal sykkelen min. Og til slutt vil jeg igjen takke alle søppel-folka og spesielt SO?ere for en veldig flott tid!

 

Derved takker jeg for deres oppmerksomhet!

 

:mrgreen:

 

 

PS: jeg ber moderator om å ikke stenge denne tråden, selv om jeg vet dere har gjort lignende før..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yay! Go bjaa! Go bjaa! Go, go, go bjaa! (/me har på seg miniskjørt og er cheerleader)

 

Du kan ikke få nok av meg sier du? Ok!

 

Give me a B!

 

"BEE!"

 

Give me a J!

 

"JAAYY!"

 

Give me an A!

 

"AAAA!"

 

Give me another A!

 

"AAAAAA!"

 

What is that?!

 

"BJAAAAAA!"

 

I CAN'T HEAR YOU!

 

"BJAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

 

That's right! Bjaa!

Lenke til kommentar
Og du har helt rett i at livet uten forumet aldri kunne blitt det samme.

Mhm, men jeg har et lite liv utenfor forumet også da ;) (selv om det enkelte ganger ikke kan komme frem :lol: )

Alle har vel det, men fortsatt, hvis du tenker etter hvor mange timer du har brukt på forumet så er jo det en del. Og på hva forumet har fått deg til å gjøre

Lenke til kommentar
Alle har vel det, men fortsatt, hvis du tenker etter hvor mange timer du har brukt på forumet så er jo det en del. Og på hva forumet har fått deg til å gjøre

Vell, ja, forumet har fått meg til å gjøre masse rart det :mrgreen:

Blandt annet engang jeg var i Oslo, så logga jeg meg på forumet på Hotellet (klarte ikke å motstå dere nei :love: ), så på forsida så jeg en tråd, "Bjaa vs Wabby" het den. Da utfordret Altså Wabby meg til bowling fordi jeg hadde hvert tøff i kjeften, eller rettere sagt tøff på sms'n ;)

 

Og en ting til angående forumet og #hw.no, jeg gleder meg virklig til TG04! Møte mange folk osv...Skikklig fett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...