larsen_1 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Er dette mulig å få kjøpt? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jada. Hva tenker du å bruke det til? Og hvor mye tenker du å bruke på det? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 google is your friend. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 TS. Har aldri hørt om noen som monterer lyddemper, på de søknadsfrie luftvåpnene, en får kjøpt i Norge. Og om det har noe større virkning, vet jeg ikke. Noe lyd blir det uansett. Luftgevær med kikkert (eller uten) er å få kjøpt, hvis du er gammel nok. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hva skal du med lyddemper på et luftgevær? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 google is your friend. Jepp, tok meg ca 15 sekunder http://www.pellpax.co.uk/airguns/air-rifles/air-rifle-silencers Så får TS sjekke mer om han finner et gevær som har gjenger så lyddemperen passer http://www.pellpax.co.uk/airguns/air-rifles Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 På ei luftbørse med fjær så er det fjæra som bråker, og da hjelper det ikke med lyddemper vil jeg tro. Mulig det funker med gassdrevne som er litt kraftigere da, men kan aldri tenke meg at det smeller stort uansett Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Gassgevær bråker ganske mye faktisk og som du sier så er det fjæra som bråker i "vanlige" luftgevær. Det jeg lurer på her er hva det skal brukes til. Det er ikke vits å dempe lyden hvis man ikke skal skyte på for eksempel fugler så man kan treffe flere av dem før de andre reagerer. Det andre jeg kan tenke meg er krigsleker med kompiser. Hvis det er en av de to så er det ulovlig og idiotisk Lykke til TS, håper du informerer oss om hva du trenger dette til Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Game-ON har Hatsan PCP-børser som kan settes demper på. Burde bli et lite "ping" når man trekker av, og et lite klask i blinken. Det er veldig greit å kunne skyte uten å bråke, særlig om man har naboer som er grinete. Demper er god knall nesten samme hvilket våpen man har. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Det er ikke vits å dempe lyden hvis man ikke skal skyte på for eksempel fugler så man kan treffe flere av dem før de andre reagerer. Det andre jeg kan tenke meg er krigsleker med kompiser. Hvis det er en av de to så er det ulovlig og idiotisk Ja - det er IKKE lovlig å jakte med luftgevær, her i Norge. Det eneste en kan skyte på her, er blink. Og det er begrensninger hvor en kan skyte! Men jeg undrer også på hva og hvor han skal skyte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå