Gå til innhold

Luftgevær med kikkertsikte og lyddemper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gassgevær bråker ganske mye faktisk og som du sier så er det fjæra som bråker i "vanlige" luftgevær. Det jeg lurer på her er hva det skal brukes til. Det er ikke vits å dempe lyden hvis man ikke skal skyte på for eksempel fugler så man kan treffe flere av dem før de andre reagerer. Det andre jeg kan tenke meg er krigsleker med kompiser. Hvis det er en av de to så er det ulovlig og idiotisk :p

Lykke til TS, håper du informerer oss om hva du trenger dette til :)

Lenke til kommentar

Game-ON har Hatsan PCP-børser som kan settes demper på. Burde bli et lite "ping" når man trekker av, og et lite klask i blinken.

Det er veldig greit å kunne skyte uten å bråke, særlig om man har naboer som er grinete. Demper er god knall nesten samme hvilket våpen man har.

Lenke til kommentar

Det er ikke vits å dempe lyden hvis man ikke skal skyte på for eksempel fugler så man kan treffe flere av dem før de andre reagerer. Det andre jeg kan tenke meg er krigsleker med kompiser. Hvis det er en av de to så er det ulovlig og idiotisk :p

Ja - det er IKKE lovlig å jakte med luftgevær, her i Norge. Det eneste en kan skyte på her, er blink. Og det er begrensninger hvor en kan skyte!

Men jeg undrer også på hva og hvor han skal skyte? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...