AfterGlow Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Byr på høykvalitet og skal ikke konkurrere med strømmetjenestene.LG lanserer egen musikktjeneste for mobiltelefoner Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Blir dette en bloatware-app som følger med enten du vil ha den eller ikke, og ikke kan slettes uten å roote telefonen? Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 2 gratis nedlastinger i måneden. Her skeier vi ut! Det er ett tøft musikk marked. Men tror det skal mye til for å fjerne Spotify fra tronen, Spotify premium har også offline så jeg tror ikke dette kommer til å slå skikkelig gjennom. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) 2 gratis nedlastinger i måneden. Her skeier vi ut! Det er ett tøft musikk marked. Men tror det skal mye til for å fjerne Spotify fra tronen, Spotify premium har også offline så jeg tror ikke dette kommer til å slå skikkelig gjennom. "Den nye tjenesten kunngjøres i en fersk pressemelding, og det kan nevnes først som sist at LGs nye musikkfremstøt ikke blir en direkte konkurrent til ekisterende tjenester som Spotify og Apple Music." Edit: Uthevning Endret 14. august 2015 av Taake89 2 Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Hvordan kan de ikke bli konkurrenter? Spotify trenger ikke nødvendigvis å være en strømmetjeneste med offline. Jeg vet at LG skal by på høykvalitets musikk, men kan du forklare meg hvordan det ikke blir konkurranse der? Endret 15. august 2015 av Christopher99 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Fordi spotify er en strømmetjeneste mens LG sin vil selge filer med høy kvalitet. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Fail fail fail... Grunnen er at den kommer kun til "Den nye tjenesten krever at du har en av LGs toppmodeller." Jeg er så dritlei av slike tullete begrensinger, Eksklusivitet my ass... Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Fail fail fail... Grunnen er at den kommer kun til "Den nye tjenesten krever at du har en av LGs toppmodeller." Jeg er så dritlei av slike tullete begrensinger, Eksklusivitet my ass... Så flott for meg at jeg kjøpte G4 da... :-D Men i utgangspunktet enig. Da er grunnlaget for å nå bredt langt mindre, og sjansen for at det slukes opp eller slukkes etter en viss tid helt klart tilstede. Lenke til kommentar
Korken Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Blir dette en bloatware-app som følger med enten du vil ha den eller ikke, og ikke kan slettes uten å roote telefonen? De som byr seg om bloatware er en minimal minoritet av forbrukerne. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Fail fail fail... Grunnen er at den kommer kun til "Den nye tjenesten krever at du har en av LGs toppmodeller." Jeg er så dritlei av slike tullete begrensinger, Eksklusivitet my ass... Så flott for meg at jeg kjøpte G4 da... :-D Men i utgangspunktet enig. Da er grunnlaget for å nå bredt langt mindre, og sjansen for at det slukes opp eller slukkes etter en viss tid helt klart tilstede. Sikkert en god tlf kos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå