osislove Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hei. som spørsmålet sier hvordan si opp jobben når man ikke vil fortelle grunnen? Jeg sliter veldig med å snakke med sjefen på jobb for hun trykker meg rett og slett ned. Har prøvd snakke men sitter alltid med en ubehagelig følelse av måten hun snakker til meg på som om hun ser ned på meg. jeg klarer aldri snakke når hun er der, blir helt stille! hun har også komentert på meg som personelig også. hun komenterte en gang at det var irriterende å høre på at jeg sier "mmm" til ting jeg er enig i. Det er mer men orker ikke gå mer inn på det. jeg er også utdannet fagarbeider i barnehagen og vi trenger en ny ped leder i barnehagen siden ingen har søkt, så da blir det noen av de ansatte men hun tenker ikke tanken om å velge meg. jeg sa også at jeg skulle utdanne meg videre til barnehage lærer men hun sa at først burde jeg få struktur først noe jeg har! hun nekter meg også å sitte i lag med en kollega fordi vi har det gøy i lag. Men nå føler jeg at jeg har bestemt meg for å slutte men blir aldri å klare å si til henne fordi jeg ikke trives der. Tenker å tanken på å jobbe der i 3 mnd etter jeg har sagt opp, noe jeg også gruer meg til..! Noen som har noen råd?? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Bare lever oppsigelsen? Ikke noe verre enn det.."Jeg, "navn" sier opp min stilling som barnehageassistent" etc etc Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Du må levere en begrunnet oppsigelse. En forklaring på hvorfor du vil slutte på jobben. 1 Lenke til kommentar
osislove Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Okei. Men om hun begynner å spørr noe jeg vet hun gjør, hva skal jeg fortelle da? Har aldri sagt opp i jobb før så det er nytt for meg. Lenke til kommentar