Kakeshoma Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 selv har jeg aldri helt fårtsått hva forkortelsen står for eller hva den ( lange utgaven ) betyr Så overraskende.. Bruker ikke lol noe særlig lenger, går mest i haha. Hehe. 2 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ble igrunnen ferdig med LOL på mIRC på 90-tallet Du vet at du chatta på IRC, selv om du brukte programet mIRC for å gjøre det? Burde igrunnen være selvsagt, men du kjenner jo meg ikke så det er gjerne ikke godt å si.. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Kan informere om at venninnen til min 7 år gamle datter nettopp utbrøt "lol" helt ut av det blå for mindre enn 14 dager siden. Datteren min skjønte ikke bæret. Er usikker på om jeg skal føle meg gammel eller ung som gjerne skriver både "lol" og "omg" på tilnærmet daglig basis. Klarer heller ikke å bestemme meg for om jeg skal være fornøyd med at datteren min ikke skjønner hva "lol" betyr, eller om jeg sporentreks burde starte opplæring og utvidelse av hennes vokabular. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hvorfor i all verden har noen kasta bort tid på å lage denne statistikken? Time wasted on something you love is not time wasted. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hva med alle de andre da ? Den jeg tok med betyr Mothers I would Like to Fuck. jeg har sett endel slik forskjellige steder Det er ikke alltid at man kan slå opp hva de betyr heller og da blir det dumt å hele tiden spørre om hva de mener. det er nok en av årsaken til at lol ikke brukes mye lenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 det er ikke nok å skrive "lol", man må gjøre det også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Hvorfor i all verden har noen kasta bort tid på å lage denne statistikken? Time wasted on something you love is not time wasted. True dat. Er nok en del statistikknerder der ute. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 POTAL PLZ! KEKEKEKEKEK! Lenke til kommentar
G Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) POTAL PLZ! KEKEKEKEKEK! http://www.defineitfast.com/potal https://www.google.no/search?q=KEK&oq=KEK&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 ok PLZ er forkortelse for "please" Endret 15. august 2015 av G Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Og KEKEKE er koreansk for HEHEHE Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 http://www.defineitfast.com/potal "Potal" er hvordan en del asiatiske spillere valgte å skrive ordet "portal" i det de ba om å få opprettet en portal fra hubben og ut til der spillerne befant seg i spillene Diablo 1 og 2. Det er sikkert også vanlig i andre nettspill. Etter gjentatte forespørsler fikk jeg aldri svar på hvorfor de ikke klarte å skrive "portal". Selv ikke trusler om å ikke opprette en portal før de klarte å skrive ordet riktig hjalp på noen som helst måte. PLZ er forkortelse for "please" Korrekt. Lenke til kommentar
G Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Og KEKEKE er koreansk for HEHEHE Kuult. kulturelle forskjeller. Men de har jo et for oss helt "greske" skriftlige tegn for å ytre seg. Rart at de landene (Japan, Kina, N. og S. Korea med flere) ikke ser verdien i å lage et parallellt alfabet som vi har (obs! glemte en rekke land fra midtøsten i samme kategori). Slik at vi også kan lese deres ytringer, eller enklere lære oss deres "ord" og uttale. Endret 15. august 2015 av G Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 lol statistikk, bra de har noe å drive på med... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 @bolt Lydene R og L lager masse trøbbel for ikke-europeere. Når du ikke skiller "election" fra "erection", eller "play" fra "pray " kan resultatet bli litt pussig. I tillegg har du de som ikke klarer R-lyden i det hele tatt. Bokstaven "Y" er også problematisk for ikke-skandinaver. De treffer liksom ikke helt når de skal uttale "rynke" eller " lys". Lenke til kommentar
G Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Derfor de kødder så mye med kineseren i Dødelig våpen-filmserien. Endret 15. august 2015 av G Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Og KEKEKE er koreansk for HEHEHE Kuult. kulturelle forskjeller. Men de har jo et for oss helt "greske" skriftlige tegn for å ytre seg. Rart at de landene (Japan, Kina, N. og S. Korea med flere) ikke ser verdien i å lage et parallellt alfabet som vi har (obs! glemte en rekke land fra midtøsten i samme kategori). Slik at vi også kan lese deres ytringer, eller enklere lære oss deres "ord" og uttale. Korea har HyunA og er derfor perfekt på alle måter! Lenke til kommentar
G Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Korea har HyunA og er derfor perfekt på alle måter! Du sier noe der. Rompevrikking har hun vel lånt av sine amerikanske pop-artist-søstre. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Korea har HyunA og er derfor perfekt på alle måter! Du sier noe der. Rompevrikking har hun vel lånt av sine amerikanske pop-artist-søstre. Hun funker enda bedre sammen med resten av gruppa hun er med i Endret 15. august 2015 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå