jonerlend Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hei. Så nylig en twitch-stream med en som spilte Red Dead redemption. Det ga meg lyst til å prøve det igjen, siden jeg aldri fikk fulført det. Søkte på google og flere alternativer dukket opp. Denne (http://playstation3emulator.net/) er den som dukket opp øverst, så jeg bare lurer på om noen har noen erfaringer. Kom med innspill:) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Du kan trygt gå ut i fra at alle PS3-emulatorer er bare humbug og trolig virus/trojan/malware. Det eksisterer ikke vanlige PC-er kraftige nok til å emulere en PS3. Endret 14. august 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Ok. Så det samme svaret på noen andre forumer, og det virker som om du har et poeng. Virker veldig troverdig da, siden en av emulatorene har egen Wiki side:o Man får vel ikke virus av å kun besøke siden? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Med alle hullene som er i flash, java, browsere og gudene hvite hva så ville jeg ikke utelukket det. Det kan hende det er emulatorer under utvikling, men garantert ingen fungerende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Det finnes ingen xbox360 emulator heller. Eller Wii U emulator. De har for god hardware til å emulere enda. Lenke til kommentar
jonerlend Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Kjedelig ass. Men uansett glad jeg sjekket opp før jeg lastet ned:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå