Mavaro Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hei! Jeg har en MacBook Pro (13-inch, Mid 2012) Prosessor: 2,5 GHz Intel Core i5 Memory: 8 GB 1600 MHz DDR3 Graphic: Intel HD Graphics 4000 1024 MB Så jeg kjøpte Cities Skyline fordi jeg ikke syntes SimCity var så bra som før lenger. Men når jeg starter opp spillet og skal starte å "bygge" så lagger alt..Har satt all kvalitet osv på medium og low, men ble ikke noe bedre. Vær så snill å hjelp meg, håper ikke jeg kasta bort 200kr.. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Spillet krever sitt, dessverre. Jeg har prøvd å spille på en nyere MacBook, men er ikke særlig å hoppe i taket for. Du har nok ikke kastet bort pengene - spillet er bra det - men spillet egner seg best på kraftigere maskinvare. Endret 14. august 2015 av OlaHaldor 2 Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Så du tviler på det går å spille på mac? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Ikke Mac generelt, men den du har, ja. Skal nevnes at CSL er i særklasse av hvor mye det suger til seg all kraft den kan få. Spilte feks Farming sim på nevnte MacBook uten problem. 1 Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Ahh, okei, kjipt.. Tusen takk for hjelp! ) Lenke til kommentar
Mavaro Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 PS..vet du om noen andre sånne type spill som hadde gått ann å spilt for Mac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå