Helm Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 I det siste har det ofte flimret på TV-skjermen når skjermen er svart. Svarte partier flimrer og blir lyse. Det er veldig synlig når skjermen er helsvart og det skjer ofte når jeg spiller TV-spill (Playstation loading screen), så en stund tenkte jeg det var feil på kabelen mellom Playstation og TV. Men jeg har også sett samme flimmer når jeg ser på TV-sendinger, så nå er jeg er ganske sikker på at det ikke er kabelfeil. Kablene sitter godt fast. Når det er vanlige bilder på TV-skjermen er flimmeret stort sett helt usynlig. Det kan synes litt når bildene er veldig mørke, og det er irriterende merkbart når bildet er helt svart. Det gir assosiasjoner til fargeløst nordlys og er jevnt fordelt over hele skjermen. Er det jeg beskriver et typisk symptom på defekt bilderør? Loewe valgte ut de aller beste bilderørene fra Philips, og dem de ikke valgte fikk Philips bruke i sine apparater. Men de er ikke garantert for 7 timers daglig drift i 10 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå