Bekir Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Sleeping time Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Flott bilde av alderdom, i tyrkisk miljø, formoder jeg. Det å sitte lavt husker jeg fra da jeg ble invitert inn på mat, til bønder jeg støtte på, da jeg haiket rundt i landet mange år tilbake. I Hellas ser man mange eldre sitte og halvsove under store trær på torg i landsbyene. I kalde Norge det samme på institusjoner. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Nydelig fotografi. Det er sterkt å se disse gamle som sitter slik på fortauet og har levd et langt liv som har satt sine spor..godt formidlet og kledelig etterbehandling. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Hi Trond Thank you very much for your kind words... Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Tove, many tanks for your nice words, I am glad you like this Bekir. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Et sterkt forholdsmessig bilde. mvh ibn Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Veldig flott bilde av hverdagen for mange gamle på dine trakter. Uttrykksfult ansikt på denne slitne gamle damen. Vi har godt av og bli minnet på hvor bar vi har det her hjemme. Fin etterbehandling. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Det var nok på tide med en liten lur ja, ser ut som hun sitter godt og mykt i det minste, hun er jo så liten at hun kunne nesten ha krøllet seg sammen på puta og sovet skikkelig. Et vakkert foto Bekir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg