woohaa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har aldri vært her inn før, men jeg måtte bare spørre hvordan det i testen av Nokia 6600 var mulig å oppnå en samlet karakter på 6 når det var en 3 og en 4 i testen. Guttene som tester her mangler åpenbart mattematiske kunnskaper hva angår gjennomsnittsregning. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 den fikk jo 3 seksere og en femmer.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 en 3'er, tre 4'ere og en 5'er resten er seksere Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har aldri vært her inn før, men jeg måtte bare spørre hvordan det i testen av Nokia 6600 var mulig å oppnå en samlet karakter på 6 når det var en 3 og en 4 i testen. Guttene som tester her mangler åpenbart mattematiske kunnskaper hva angår gjennomsnittsregning. står det noe sted at testens generelle karakter er gjennomsnittet til alle de andre del-karakterene? gi meg isåfall link til hvor det står.. Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har aldri vært her inn før, men jeg måtte bare spørre hvordan det i testen av Nokia 6600 var mulig å oppnå en samlet karakter på 6 når det var en 3 og en 4 i testen. Guttene som tester her mangler åpenbart mattematiske kunnskaper hva angår gjennomsnittsregning. Hvorfor henge seg opp i ternigkast, klart det betyr litt da, men jeg er ikke alltid enig i det som blir testet Men jeg leser ja og danner meg ett inntrykk, men det som er avgjørende er att jeg selv liker tlf,er som jeg selv ønsker å kjøpe. Er alltid noe som er negativt med en mobil, har vaffal aldri sett en som har nådd opp med full score. Men uansett teste av Nokia 6600 så venter jeg på den og skal få den til helga, og vil sikkert mer enn gjerne bli fornøyd, selvom alltid noe kunne vært bedre. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Konklusjons-karakteren har (nesten) ingenting, i hvert fall lite å gjøre med de forskjellige delkarakterenes gjennomsnitt. Det er hovedinntrykket som gjelder. Det kan være ting man ike får satt ord på eller noe. Helhetsvurdering var ordet jeg lette etter... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg regner med at det ikke er en average. Isåfall mangler det både intelligens og erfaring fra en Amobil skribent. Dette er lite trolig... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Som det allerede har blitt nevnt flere ganger i denne tråden, er sluttkarakteren ikke noe matematisk utregnet gjennomsnitt, men et uttrykk for testerens total-inntrykk av telefonen sammenlignet med andre alternativer på markedet. Antar det er mer pålitelig at tester faktisk gir uttrykk for sitt totale inntrykk og helhetsvurdering av en telefon enn at "datamaskinen regner det ut for deg"...? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 jeg har aldri vært her inn før, men jeg måtte bare spørre hvordan det i testen av Nokia 6600 var mulig å oppnå en samlet karakter på 6 når det var en 3 og en 4 i testen. Guttene som tester her mangler åpenbart mattematiske kunnskaper hva angår gjennomsnittsregning. Dette var dagens. Ja. de må har gjort en feil. Ser for meg denne: "Det har vist seg at en regnefeil har lurt seg inn vår test av Nokia 6600, og det riktige terningkastet skal derfor være 4, og ikke 6 slik vi først trodde. Vi beklager dette." Lenke til kommentar
peach Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Må bare si litt her. Skjermen til 6600 er ikke så bra som folk skal ha det til (i likhet med T610). Den er alt for passiv. Spesielt merker du dette med mørke farger. Du må holde den aaaakkkurat i rett vinkel for at bildet skal få de rette fargene. Selv om 6600 har ca 65 000 farger, så synes jeg skjermen på 7650 og 3650, med sine 4096 farger, er bedre. De er mye mer 'aktive', dvs har en bredere synsvinkel. Tro meg, jeg har sammenlignet direkte. Det andre jeg må pirke litt i, er den polifoniske lyd-vurderingen. Dere sier at 6600 har mye bass (ikke mye da, men..). Faktisk har 7650 mer bass. Synes 'bassen' var litt skuffende på 6600, og noen ringetoner (les: midi-filer) ble litt dårlig avspilt pga det. I tillegg har T610, høres det ut som, flere toner. Den får i hvertfall med mange flere detaljer som hverken 7650 eller 6600 klarer å spille. Om ikke like mye bass. Når det er sagt, så synes jeg 6600 er en KJEMPE telefon. Forstår godt at anmelderen har gitt den terningkast 6. Men jeg forstår også dem som mener at en 6er er litt i det meste laget. Men etter min mening er dette den beste mobiltelefonen å få tak i for tiden. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det er det som er så flott med hodet ditt, hvis telefonen sitter fast, så er hodet ditt løst. Bare sving litt på det Var sikkert kult med svart hvit tv når den kom også, men farger er bedre, jo fler fargere jo bedre osv Finnes ikke noe bedre telefon på marked i dag (inkl fantasi telefonen sx1 som kanskje kommer i år) Lenke til kommentar
peach Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Nææ.. Jeg er klar over at hodet mitt er litt løst. Tror du forresten det er noen grunn til at man har sluttet å produsere passive LCD skjermer til PCer? (har ikke sett noen de siste 4-5 åra hvertfall) Selv om man sitter rett foran skjermen der også, og ikke en gang kan bevege på skjermen?.. Og på en så bitteliten skjerm merker man ikke så godt forskjellen på en skjerm med 4096 farger og en med 65 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå