Schreiber Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Så synd det er i deg.. dakal dutten som ikke klarte å drepe lvl 6 skeletons Å rapportere det for personangrep funket tydeligvis ikke (er ikke spesielt overrasket), så tar dette én gang. Du kaster bare bort tid med å prøve å få meg sint. Jeg klarer ikke ta folk som deg seriøst, så bare gi opp. Du er uansett nå på ignorer-listen min der du hører hjemme. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg kan forsåvidt støtte de tilsvarende det spillet kommer til å koste. Altså, en forhåndsbestilling. Men ikke noe mer tror jeg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Det er da mange gode moderne RPG nå for tiden som dere kan nyte(dragon age og witcher er to eksempler), det er ikke vits å prøve å ødelegge de gode old-school RPG vi har med å introdusere de moderne elementene som fansene ikke liker. Ett av de største problemene jeg har med spillbransjen er at "godt spilldesign" for det meste bare handler om å gjøre spillet tilgjengelig for en større gruppe, og innen en del kategorier som RPG og RTS ødelegger "godt spilldesign" for de delene av spillet som gjorde de bra. Men hva har egentlig folk mot sten-saks-papir minigamet i dialoger? Jeg synes dette var artig og ga deg både kontroll og ett random element i skillchecks, alternativa som statisk eller terninger synes jeg høres mer kjederlig ut. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Jeg kan tenke meg en rekke grunner til å kjøre en Kickstarter, selv om man strengt talt ikke "trenger pengene". Det første som slår meg er PR. Både fordi en Kickstarter genererer presse ovenfor "hvermansen" og fordi en investert tilhengerskare (både følelsesmessig og økonomisk) er en PR-ressurs i seg selv. En annen mulig fordel kan være "gratis" QA. Det viker åpenbart at for eksempel Wasteland 2 og Pillars of Eternity har dratt fordeler av dette. Og uansett er alltid sikre penger tidligere bedre enn usikre penger senere. Om enn ikke tvingende nødvendig, så kan en suksessfull Kickstarter gi både større økonomisk trygghet og et bedre produkt, selv om prosjektet allerede er realisert som sådan. Shadowrun: Hong Kong og det opprinnelige D:OS er eksempler på slike innsalg. En annen grunn kan også være at man ønsker å teste responsen. Enten med tanke på hvor mye egne penger man legger inn eller med tanke på tredjeparts finansiering. Lite vits i å satse på noe det ikke er noen interesse for, og en tilstrekkelig suksessfull Kickstarter kan utgjøre en både rimelig og effektiv markedstest. Endret 15. august 2015 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå