kjonik Skrevet 14. august 2015 Rapporter Del Skrevet 14. august 2015 Får ikke lagret nye dokumenter, eller endret på eksisterende - får beskjed om at jeg ikke har tillatelse og må kontakte administrator (se vedlegg). Men - er kun jeg som er bruker av PC, og er administrator. Kjører Windows 10. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. august 2015 Rapporter Del Skrevet 14. august 2015 Sjekk sikkerhetsinnstillinger på mappen C:\users\Bruker. Sjekk at du har fulle rettigheter der, om du ikke har det kan du legge disse til og forhåpentligvis klarer den å skrive dette til alle filer & subfolders Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. august 2015 Rapporter Del Skrevet 14. august 2015 Tipper du har oppgradert til windows 10 og ikke tatt full reinstallasjon. Det er nok bare rettigheter som har falt bort. Gjør som TheHaughom sier, så blir undermappene også tilgjengelige for deg. Lenke til kommentar
TobbeMann01 Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Sjekk sikkerhetsinnstillinger på mappen C:\users\Bruker. Sjekk at du har fulle rettigheter der, om du ikke har det kan du legge disse til og forhåpentligvis klarer den å skrive dette til alle filer & subfolders jeg jeg har et problem, hvor jeg har installet en fil og skal dra den ut på skrivebordet, men trenger administratortillatelse?? hva kan jeg gjøre for å fiske dette?? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Om du trykker ok eller hva det nå sier, blir filen da flyttet? Eller får du melding om at du ikke har rettigheter? Om filen blir flyttet: Hvor kopierer du fra? Av og til kan UAC f.eks. hindre filer kopiert over nettverk. Om du får feilmelding: Sjekk at du har Full Control under security settings på din brukermappe (C:\Users\%username%). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå