SpongeFrog Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg liker jenter som er voksen for alderen, og de som ikke er oversminka. Det er turn-off med jenter som har tegnet Nike-logoen over øynene. Ellers er det en fordel om hun har samme interesser som meg. Det gikk ikke så bra å være i et forhold med ei som absolutt HATER fotball, når jeg selv ikke kan leve uten det. Dette ble kanskje mer et innlegg om hvilken jenter jeg IKKE faller for da men... Klassiske fjernkontroll krigen? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg liker jenter som er voksen for alderen, og de som ikke er oversminka. Det er turn-off med jenter som har tegnet Nike-logoen over øynene. Ellers er det en fordel om hun har samme interesser som meg. Det gikk ikke så bra å være i et forhold med ei som absolutt HATER fotball, når jeg selv ikke kan leve uten det. Dette ble kanskje mer et innlegg om hvilken jenter jeg IKKE faller for da men... Klassiske fjernkontroll krigen? Hehe ja. Jeg ville se på fotball, mens hun ville se på Frustrerte Fruer. Jeg er glad det er over. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Jeg liker tøffe kule guttegærne jenter. Er du lesbisk? Anonymous poster hash: 47a19...26f Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg falt, og faller fortsatt. Hun er selvsikker men samtidig sjenert. Noe jeg finner utrolig sjarmerende. Utseende hennes kler personligheten, også bærer hun seg godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå