AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hvilke jenter er det som klarer å sjarmere dere? Er det hun litt gærne og sprudlende gladjenta som tør å være seg selv? Eller hun sjenerte jenta som sitter bakerst i klasserommet? Anonymous poster hash: e6797...df9 Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 14. august 2015 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2015 Har ikkje tid til jenter, eg må runde GTA 5. 18 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg faller for snille jenter som er keen på meg og vil meg vel, selvsagt skal dette gjengjeldes fra min side.. Men sånne snille, søte og omtenksomme jenter.. Utrolig mangelvare idag og de er mer enn gull verdt.. Men snille og søte jenter som også liker å spille GTA 5 er verdt ca 1000000x mere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Alt med måte. Altfor sprudlende folk blir slitsomt i lengda. Noe midt i mellom er best vil jeg tro. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jenter med naturlige pupper, altså ikke silikon. De må ha langt hår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jenter med naturlige pupper, altså ikke silikon. De må ha langt hår. Du leste bare overskriften eller? 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jenter med naturlige pupper, altså ikke silikon. De må ha langt hår. Du leste bare overskriften eller? Ja, som alltid. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jenter som tar meg for den jeg er, våger å ta kontakt selv og ikke bare vente alt fra motparten, omtenksom, har litt mellom øra så det går an å føre samtaler med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Gøy å lese svarene deres! Jeg er en gladjente, kan være litt sprudlende til tider, så hører at jeg er sjarmerende. Noen dager kan jeg se et glimt av regnbuer og enhjørninger, så humøret formes deretter. Synes livet til tider er fantastisk, og det skal ikke så mye til. Elsker bare å se andre smile og være glad!! Selvfølgelig, jeg har mine dager også, men da kommer følelsene frem kun når jeg er alene, ikke ute blant folk. Kanskje det blir for mye for noen, men da får jeg heller finne en likesinnet.. men DET er vanskelig, haha Anonymous poster hash: e6797...df9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Og jeg er går som regel for det jeg vil ha, orker ikke drive med noe spill. Jeg tar initiativ, sender melding når jeg føler for det, flørter mye Anonymous poster hash: e6797...df9 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Alt kommer an på kjemien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Moderatormelding Noen innlegg om det å ikke være avhengig av andre er splittet ut i en egen tråd som du kan finne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1678463 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Hun jeg ikke kan få. Selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Vell må nok bli den utadvente,fordi jeg er en ganske utadvent person selv. Endret 15. august 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg liker de innadvendte. De er ærlige og søte. De utadvente er bare litt for gærne bitches for meg. 2 Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Liker søte, sjenerte og innsiktsfulle jenter. Jenter som ikke drar og fester hver eneste helg og drikker seg helt shitings og gjør stupide ting og skylder på fylla. Synd det ikke finnes så altfor mange av dem Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Jenter med samme interesser som meg selv. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg liker tøffe kule guttegærne jenter. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Noen dager kan jeg se et glimt av regnbuer og enhjørninger, så humøret formes deretter. Hallusinasjonar er kanskje grunn for å ta tur til legen. Eg fell snarare for dei som ikkje gjer så mykje ut av seg enn dei som er veldig utovervende. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Jeg liker jenter som er voksen for alderen, og de som ikke er oversminka. Det er turn-off med jenter som har tegnet Nike-logoen over øynene. Ellers er det en fordel om hun har samme interesser som meg. Det gikk ikke så bra å være i et forhold med ei som absolutt HATER fotball, når jeg selv ikke kan leve uten det. Dette ble kanskje mer et innlegg om hvilken jenter jeg IKKE faller for da men... Endret 31. august 2015 av m20k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå