AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Heihei! Driver litt med en gutt for tiden, men er ganske uerfaren, og vet ikke helt hvor/hva vi er nå. Vil gjerne at det skal bli noe mer. Jeg vil ikke spørre i tilfelle han mener det er helt useriøst, og i tillegg møtes vi ikke så ofte. Han er og mer erfaren. Vi ble kjent i desember i fjor, har som sagt møttes relativt skjeldent, men liksom gått lengre og lengre sammen hver gang. Vi møttes gjennom noe studierelatert, ikke at vi avtalte å møtes vi to. I mellomtiden snakket vi sammen 3-4 ganger i uken. Så i sommer bestemte vi oss for å møtes kun for å møtes, så nå er jeg hos han. Vært her i to dager og drar i morgen. Vi er ikke sammen på dagen (studie), men spist middag ute en kveld og ellers bare prat/kos/sex. I offentligheten oppfører vi oss som vanlig venner. ? Anonymous poster hash: 15a85...405 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Jeg er 20, han 24 Anonymous poster hash: 15a85...405 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) Som med alle forhold er det viktig med kommunikasjon, ta det opp med ham for å høre om hans forventninger til forholdet, hvor dere er, og at du er glad i ham (og ønsker kjærestestatus?). Ikke vær redd for å si hva du føler. Når du vet hvordan han tenker så blir det lettere å forholde seg til fakta, uansett svar han gir. Endret 14. august 2015 av nacario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå