Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Brygga ved Selje kloster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Synes det ble bra, jeg! Såpass "ujevnt" i bunnen, uansett! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Et fint bilde synes jeg. Mulig et kutt både oppe og nede hadde gjort seg, men da er man inne på smaken igjen... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 En vakker vy fra vårt nydelige land!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Jeg synes du løste de nevnte utfordringene på en aldeles utmerket måte. Ett meget severdig og fint bilde etter min oppfatning. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 5 mm. nede og resten i venstresiden Ca. 5 mm. + så er problemet med linje ut i nedre venstre hjørne løst uten at forgrunnen taper nevneverdig. Antagelig låste du deg fast med å ta alt nede, men et hjørne forbinder jo gjerne en kortside og en langside. Men nå kan du trygt gå i kloster og sove uten hjørnelinjeproblemer. Båten og skuret pent plassert på hver sin side av bildets senter. Fint fargespekter i fjæresteinene og vegetasjonen som flyter langs svabergene. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Bilder kan også bli flotte i gråvær slik som dette. Komp, farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Synes det ble bra, jeg! Såpass "ujevnt" i bunnen, uansett! Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Et fint bilde synes jeg. Mulig et kutt både oppe og nede hadde gjort seg, men da er man inne på smaken igjen... Mvh Fredrik Takk for kommentaren, muligheter med justeringer i dette bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 En vakker vy fra vårt nydelige land!! Ja, det er mye å ta av når det gjelder norsk natur. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Jeg synes du løste de nevnte utfordringene på en aldeles utmerket måte. Ett meget severdig og fint bilde etter min oppfatning. Mvh. Rolf Takk for din gode kommentar Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 5 mm. nede og resten i venstresiden Ca. 5 mm. + så er problemet med linje ut i nedre venstre hjørne løst uten at forgrunnen taper nevneverdig. Antagelig låste du deg fast med å ta alt nede, men et hjørne forbinder jo gjerne en kortside og en langside. Men nå kan du trygt gå i kloster og sove uten hjørnelinjeproblemer. Båten og skuret pent plassert på hver sin side av bildets senter. Fint fargespekter i fjæresteinene og vegetasjonen som flyter langs svabergene. Roar "Matematikkgeniet" så ikke denne enkle løsningen ! Har foreløpig ikke vært inne på tanken å gå i kloster. Skulle jeg ymte frampå om noe slikt for min bedre halvdel, ville jeg nok bli anbefalt et helt annet sted tror jeg - Lier eller noe slikt. Men takk for din skarpe kommentar, og gode forslag til forbedringer av bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. august 2015 Forfatter Del Skrevet 14. august 2015 Bilder kan også bli flotte i gråvær slik som dette. Komp, farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Helt riktig, en del motiver er godt egnet billedmessig i gråvær. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Hei Ragnar! Det meste er visst sagt før her, men vil komme med et lite forslag: en mørkere bakgrunn til bildet vil fremheve det bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Flott bilde med fin komposisjon , skarpt og med flott fargepalett. Sjekket nettsiden til Bergens Tidende , der stod det en artikkel om noen ortodokse munker som ønsker å bygge et nytt kloster på Selje. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Hei Ragnar! Det meste er visst sagt før her, men vil komme med et lite forslag: en mørkere bakgrunn til bildet vil fremheve det bedre Hei Helene og takk for din kommentar. Vanligvis velger jeg en mørkere bakgrunn, glemte det denne gang, men legger det inn nå. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Flott bilde med fin komposisjon , skarpt og med flott fargepalett. Sjekket nettsiden til Bergens Tidende , der stod det en artikkel om noen ortodokse munker som ønsker å bygge et nytt kloster på Selje. Mvh Alec Hei og takk for din tilbakemelding. Har lest artikkel under NRK der det går fra at franske benediktinermunker ønsker å bygge nytt kloster, og at ordføreren i Selje kommune i utgangspunktet er positiv til tanken. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg