Gå til innhold

Brygga ved Selje kloster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 mm. nede og resten i venstresiden Ca. 5 mm. + så er problemet med linje ut i nedre venstre hjørne løst uten at forgrunnen taper nevneverdig.

Antagelig låste du deg fast med å ta alt nede, men et hjørne forbinder jo gjerne en kortside og en langside.

Men nå kan du trygt gå i kloster og sove uten hjørnelinjeproblemer.

Båten og skuret pent plassert på hver sin side av bildets senter.

Fint fargespekter i fjæresteinene og vegetasjonen som flyter langs svabergene.

Roar

Lenke til kommentar

5 mm. nede og resten i venstresiden Ca. 5 mm. + så er problemet med linje ut i nedre venstre hjørne løst uten at forgrunnen taper nevneverdig.

Antagelig låste du deg fast med å ta alt nede, men et hjørne forbinder jo gjerne en kortside og en langside.

Men nå kan du trygt gå i kloster og sove uten hjørnelinjeproblemer.

Båten og skuret pent plassert på hver sin side av bildets senter.

Fint fargespekter i fjæresteinene og vegetasjonen som flyter langs svabergene.

Roar

"Matematikkgeniet" så ikke denne enkle løsningen !

Har foreløpig ikke vært inne på tanken å gå i kloster. Skulle jeg ymte frampå om noe slikt for min bedre halvdel, ville jeg nok bli anbefalt et helt annet sted tror jeg - Lier eller noe slikt. Men takk for din skarpe kommentar, og gode forslag til forbedringer av bildet.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde med fin komposisjon , skarpt og med flott fargepalett.

Sjekket nettsiden til Bergens Tidende , der stod det en artikkel om noen ortodokse munker som ønsker å bygge et nytt kloster på Selje.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde med fin komposisjon , skarpt og med flott fargepalett.

Sjekket nettsiden til Bergens Tidende , der stod det en artikkel om noen ortodokse munker som ønsker å bygge et nytt kloster på Selje.

Mvh

Alec

Hei og takk for din tilbakemelding. Har lest artikkel under NRK der det går fra at franske benediktinermunker ønsker å bygge nytt kloster, og at ordføreren i Selje kommune i utgangspunktet er positiv til tanken.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...